Beckhams vende "casa persa"

David è Victoria Beckham, invistendu assai soldi è tempu per riparà a so antica mansioni in u sudu di Francia, dicisu di disperse di una pruprietà cù una mala reputazione. Qualcosa di fà credi in ghjochi?

A transizione senza prufittà

A Cumpagnia di Beckham hà compru una casa in u paese pruvincu di Barjemon per 1,5 millioni di livanti in u 2003 è entusiastamenti accuminciaru a restaurà u duminiu. Sicondu i sperimenti, anu investitu in riparazione è modernizazione di almenu 5 millioni di misure è, ghjudicamentu di i ritratti, u risultatu era impressivu.

Avà, Davide è Vittoria anu vulutu rapidamente dispunibule di l'abitazione d'elite, custituita da sei alcune, quattru banchieri. In u second piso di a casa ci sò ancu appartamenti di parechji chjami cù un vestu, è in u territoriu hè una piscina. Tuttu questu bè èranu disposti nantu à vendita per solu 2.4 million pounds. Questu hè, Beckhams, chì ùn era micca cusì cusì lavu, sò pronti à perdiri 4,1 million!

Leghje ancu

È bruttu

Un prezzu sospettamente bellu fa crede in le legends di i residenti lucali chì dicenu chì u spiritu di l'anzianu propietariu di a casa, custruitu in u XIX seculu, still lives in the building. U scientist Duck Leslie s'hè suivitatu è ùn pò micca truvà a pace.

Quelli chì ùn cresce in a superstione ùn anu cercatu una ragiunale terrenu per vende una villa di lussu. A famiglia hè quasi mai nunda quì, è a casa hè vacante o sguassà, Vicki ùn hà micca preparatu un novu disignu, dicenu.