Baklava Azeri

Quelli chì pruvate sta finezza ùn pudendu scurdà u so gustu incantevule. Hè vicinu à Baklava - un pane di cucina in Azerbaijani. Juicy, fragranza è savurosu gustosa. Hè assai populari, cum'è a baklava armenia . Avà hè spessu ponu esse truvatu in pasticceria, ma l'avarannamu di cumu di cocilu baklava in azziuni.

Ricetta per Baklava azzurda

A ricetta per a preparazione di Baklava d'azziuni in u primu sguardu pò esse troppu complicata. Ma avemu dettu tutte sse in quellu dettu chì vi puderà ottene una verra capita maestra.

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per glaze:

Preparazione

Preparate a pasta di levadulare: pute u levadiciu è 1 culletta di zucchero in u latte cálido. In un altru vaso, mischje a farina tamanta, ova, crema agria, mantra è u sali. Quandu u levitu si spira è spuma in u duminiu nantu à u latti, pour a mezcla in u sicondu contenant cù i prudutti è amassi a pasta. Avete bisognu à amu fin'à queste ùn puderà fustellate à e vostre mani. Vulìmulemu a pasta durante una ora in un locu caldu.

Preparemu u riposu: mettite i nocere di terra cun pienu di zuccaru. Add cardamide è canna. A seconda parte di u riposu hè mantra, chì deve esse funnu davanti à a più usu.

A pasta hè divisa in 12 parte. Unu d'elli deve esse ligeramente maiore ca l'altri. Inghjustificatu sta parte, sta prova deve esse bè cumu di coperà a forma - u fondu è stenochki è hè desideratu chì a pasta hè sempre sopra à 2 cm. Lubricate questa cappella cù l'oliu, sprinkle cù cume. I ristrettiri restu anu rializatu, solu l'oghji deve cunforme cù u grandu di u moltu. Alternui a strata di massa e ripieno. E a pasta chì si prustirnassi, stà nantu à a penurtima capa. Lubricate i canteri cun u ovu batte. Sprinkle with the fillilling and put the last layer of the pasta. Cima, con, baklava, uovo Avà cutatu i diamanti è mette a meza intornu intra ogni unu.

Copia a baklava cun una bagnata è abbandunate l'minuti per 15. Dopu quessa, mandemu à un furheghju prizzatu. Dopu à 15-20 minuti, pigliammu a forma è vendu a mantega fridda nantu à e articuli di i diamanti. Quasi a fine di u focu, quandu a baklava hè di principiu di diventà cuparti da una crustula ruddy, da novu a livemu da u fornu è l'acqua cù u xarru di meli. Avà hè bisognu solu un terzu. Mandemu à mandà a baklava in u fornu è aghjunghje finu à prestu. Allora l'aghjustemu, lasciemu, è solu l'avemu dividitu i diamanti è ognunu in ghjerusalemme. A coccia di a baklava azziuna hè stata completa.