Brooklyn Beckham abbanduneghja per studià in i Stati Uniti nantu à una scholarship chì hà guadagnatu

U sognu di u figliolu più anticu di a famiglia Beckham hà fattu realità! Talentu è travagliu Brooklyn hà guadatu un studiu per studia in New York, è prestu, u zitellu abbandunà a casa di u so babbu.

Eccu ciò chì di stu studnativu futuru di 18 anni di studienti futuru à i repertorii:

"Sò preoccuppatu, perchè a me mamma è stata annunziata. Ùn vulia micca fà per andà finu à quì. Ma sò sugnu! Sapemu chì aghju aspessu una vita tensi in u formatu "quì è ora". Ùn sò micca sapè cumu New York mi accettava, ma aghju cresce chì vi puderà amparà l'amici sinceri.

Ghjovanu è iniziu

A so passione per a fotografia principia cù u so figliolu Celebris 4 anni fa. Danuu detti a prima camera, è a mo mamma hà animatu stu hobby:

"Aghju avutu l'assistenza di a me mamma è filmatu ciò chì passa in basa di l'scena. Aduprate ciò chì a mo mamma m'hà dettu, dìcenu, megliu piglià l'imaghjini di i mudelli. Mi sentu timidu, è aghju avutu solu à questu.

In u giugnu di questu annu, u libru debutò incù l'opari di Brooklyn hè publicatu, era chjamatu "Cosa Viu". Comu pudete vede, u ghjovanu talentu hà qualcosa di pruvucarà.

Mentre ùn si cunnosce in quale u studiu chì hà studiatu a fotografia. U zitellu ambizzjuu hè di pianificazione larga.

Leghje ancu

Pò bisognu chì nè u status di stella, nè l'espansione di a cooperazione cù e-eminenti marchi ùn anu influitu u caratteru di u ghjovanu. Quandu si tratta d'amparà, Brooklyn ùn ùn dà senza un indulgence, grazi à a so perseveranza è a dedizioni, hà guadatu un studiu per studià.