Jennifer Lopez u so puddaru mostra chì avete bisognu di votu per Clinton

A candidata democratica di presidenza Hillary Clinton decidiu chì era ora di sparassi l'artiglieria pisanti, perchè a lotta per a presidenza avia sparata seriu. Per fà u cori di i votanti, è dopu avè u so votu, u politicu passau a prova - attrae à a so famosa stile di a campione. L'altru ghjornu Hillary hà annunziatu chì in u quadru di a so pre-election race there will be 3 concerts gratuiti, chì facenu cù Jay-Z, Jennifer Lopez è Katy Perry.

Lopez hà invitatu à votu per Hillary

Quantu u fattu chì Jennifer accumpagna Clinton, hà cunnisciutu assai prima di l'espectazione incantevule. À un cuncerta cù Lopez, chì si truvò d'ayer in Miami, un nimu di persone cuncurdatu. Prima, Jennifer saldò cù u so ex-maritu, Marc Anthony, è invitò à i visitori à votu per u candidatu propriu, è in seguita Hillary s'unia. Clinton abbraccia l'artisti, è po è esistia trà elli, pigliati da a manu. Dopu questu, hà dettu quarchi parola è hà risuscitatu e so mani. A multitùdine hà salutatu Hillary cun critichi è applausi, è Lopez dichjara:

"Ora u nostru paese si stalla in una cruciera. Hè bisognu di elettu u percorsu cumu. Hè dipende di voi ciò chì passa in America dopu l'alizzioni! ".

Dopu questu, Clinton abbanduneghja u palcuscenicu, è u cuncertu appassiunatu.

Leghje ancu

López surprised so many

Ogni omu sapi chì nantu à u stadiu Jennifer hè trasfurmatu è esce realizatu assai emuzioni. In ogni casu, nuddu dettu chì à un cuncertu in onori di u futuru presidente di u Ustitutu, Lopez se foca nantu à u so famu papa. In una di e camere, quandu u cantante cantava in un vistitu nero cun un scogliu profundo cù l'articuli è i magliette, l'hà turnatu à l'audienza, dicendu è in u perdedor, gridò: "Votazione per u candidatu!". Un tali gestu ùn solu dissenu i seguenti è a stampa, ma ancu sprangìanu. Dopu questu, ùn era micca nuvellu numaru interessanti. A strada di 47 anni stà in u stadiu in un vestitu cortu russu è biancu cù un mandibulu negru, nantu à quale eranu stati stati è strisciati, è cuminciaru à cantà. U danu, chì hà fattu esse à u stessu tempu, hà causatu assai chì apre a bocca in sorpresa. Avà è avà tornatu à i gonciuttà cù a so spiaggia, trasaltendu a so falda da a so back, è dopu chì chjude à tutti quattru, dancing in u palcuscenu è urganizendu à votu bè.