Seabuckthorn - pianta è cura

Creevà l'utile è diliziu cù l'aranciu di mare hè micca difficiule. A cosa principal hè di creà e cundizioni adattati per a so di crescita è di fruttu, è per sapè a sutilità di cura per l'aranciu di mare. Parechji ghjardinari, pruvate di cultivà sputinu in u so travagliu, sò sbagliati si l'àrburu murmuriu. Dopu tuttu, ùn tutti ùn sapianu chì u sistema di e razzi di l'aranciu di mare hè assai vicinu à a superficia di u locu è si stendi à qualchi metri da l'arbre. Dopu, a pianta d'aranciu di mare in u giardinu, durante a scorcia di u locu, i radichi sò traumatizzati regula, chì porta à a morte di a pianta.

Per quessa, u megliu postu per plantà l'aranciu di mare hè struitu di assicurati nantu à a strada o in u duminiu chì scavi ùn sò micca eserciti. Inoltre, un arbre hè adattatu per un locu nantu à un piroggia verde o in un giardinu vicinu à l'altri arbre, u più chjaru hè chì ùn ci hè micca sfracuzzu sforzu di u locu.

Se u situ hè chjuchjaru, hè megliu di sceglie e varietà di u vitrughju, perchè l'alture anu occupatu assai spaziu, in particulari da quandu a pianta duverà esse pianificatu per l'acrobata in parechje. Fortunatamente, se i vecchi crescenu dopu una strada, allura ùn avete micca di presa prestu più preziosa metri. Se ùn ci hè micca pussibule di impersonà l'arbre di l'omu, da quì puderebbe trimurà diverse rami fioriti, mette in una buttiglia d'acqua è u corpu in un locu in a corona di una pianta femina. Cusì, u polu cù l'aiutu di u ventu culpenderanu nantu à e fiorini fiori è sarà pussibule acquistà un cultu.

Seabuckthorn: cultivazioni è cura

A piantazioni è cura di l'aranciu di mare ùn hà micca bisognu di travagliu. Per fà una piantina, deve sceglie un locu luminosu, di quale ci sarà u locu lucale, senza esclusione di stagnazione di l'acqua. Se u tarritoriu hè troppu pisanti è propensu à ubligatoriu, allura u situ di u viaghjadore deve esse preparatu da u caldu di u fondu di u pitone cù una strata di sabbia è a grava fina. Dopu à quessa, un fertilizante chì cuntenenu nitrogenu si deve esse situatu in a fossa.

L'arbureti di e selti è a pianta mudificate devendenu a primu mumentu. Allora per a primavera è estate a pianta aghju avutu u tempu di custruisce un bon sistema di radicali è cun tranquillamente survive l'invierno. A piantaghju ùn hè micca a megliu scelta. Saplings sò venduti in pomi cù un sistema raianu chjaru è senza elli. Quandu u sistema radicali hè chjusu, se a pianta hè cultivata in un pezzu per un pezzu tantu, u risicu di fà perisce a razzi d'attru è minimu. U migliori per u duminiu serà staghjunalità biennale.

Ùn ponite micca u so "cumu", o raccussini, ancu di un arbre variale. Dopu tuttu, assai probabili, a nova pianta ùn hà micca heredà a bona qualità di u genitori. Hè megliu cumprà un zòcciu di un arbre d'altru qualità chì di cultivà un insemu di piantazione di qualità di qualità è di qualchì vendita.

Cundizione per a pubblicazione di crescenu principia in a primavera. Hè custruitu chjappà tutti i rami seculati inutilevuli è scorri la corona. Sì l'arvulu hè altu è dura per arrivà a so cima, da questu un arburu hè chjucatu in un altu cunghjuntu per avè un accessu faciule postu à colti raghji. Hè praticatu ancu pruning branches with berries, perchè hè difficiule di recicla , particularmente di rami altas. Una volta à l'annu pudete furnisce l'arbre cù u fertilizante di nitrogenu. Ma ùn serebbe statu impastatu ancu cù l'alimentazione. Ancu à l'urganisazione di u sembra, una settiddia larga di arburi sò deve esse fatta per spicchiannu è di cupèrnu cù i so materiali improvised.

Cusì, ùn deveria micca necessariu per dissiccate a terra dopu ogni rigiunqua, è questu puderà prutege l'e razzi di ferita.

U più grande pruduzzione di u buckthorn mari hè crescenu trà e età di ottu è dòdeci. In questi anziani, da un àrburu, secondu di a so magnitudini, puderete chjamà quaranta kilogrammi di baga. Ma doppu questu piriu, l'arbre deve esse tagliatu à un ceppu, chì prestu prestu in eternu cù novi rimesse, chì in parechje anni darà frutti.

Da u buckthorn di mare si pò cocchi boni vitumini purcini, compagni è cunfittiti, è ancu in casa pudete preparà l'oliu di alivezza di u mari curativi da i pezzi di l'aranciu di mare.