U tempu di piantà alli pà l'inguernu

Cum'è sapete, l'agliu pò esse di dui tipi: invierno è primavera. A pianta à l'alli di primavera hè fatta in a primavera è i culturi d'invernu si sò piantatu in u vaghjimu. Quandu pruduce l'agliu sottu invaghitu, a quistione di quandu si produce hè di grande impurtanza.

Quandu si piantava l'agliu per l'invernu?

Sì landanu l'agliu in un periculu assai cuminciatu, u ghjornu chì prutrarà di verdura sarà, chì porta à un debilitamentu di u sistema radicali. Se u timing hè tardu, l'ùn aghju micca u tempu d'arradichera, chì reducià significativamente a so rusticità di l'invernu. Per quessa, hè impurtante selezziunate a data curretta per u sembra di l'agliu per u invernu.

U tempu di cultivà l'agliu largamente dipende da u clima di u territoriu in u quale hè pianificatu è e cundizioni climatichi. Cusì, l'osservazioni di u clima indicanu chì a prima primavera hè prima di caghjà è cascanu, è viciversu.

Hè necessariu aghju avè u tempu di sbarcà in 20-40 ghjorni prima di l'iniziale di l'affittu di u clima fretu. A temperatura di u clima durante u pianinu di l'agliu à una prufundità di 5 cm deve esse circa 12-15 ° C.

In a steppa forestale, l'agliu sò generalmente pianificatu, principiendu in l'ultima dittatura di sittembri è finisci in a seconda dicadenza di ottobre, è in l'estepa finu à l'ultima dècada d'ottobre.

L'ultimu termini di cultivà l'agliu per u invierno

L'ultimu termini di cultivà l'agliu per u invierno pò esse chjamatu u fini d'uttrovi. Un periudu tardi pò esse disastru in quantu à a pianta, perchè in questa ora ùn sò digià ghiacciate severi - sottu 10 ° C. In l'absentie di neve, sottu a quale a pianta criscenu sottu una tappa, hè una ghiaccia forte, chì porta à a morte di l'agliu.

Alcuni camicie di camionei à u piantaggiu sò guidati da u calendariu lunar. Per elli, pudete cunsiglià a pianta l'agliu nantu à a luna mintressa (in i constellazioni di Taurus, Pisces o Capricorne ).

Per fà cresce u timing di a pianta di u granu, ponu pona in una grande prufundità. Cù una piantazioni (10-15 cm), a radicazione di sta pianta hè megliu, è a risidenza di a resistenza di ghiacciata.

Hè necessariu piglià in contu chì, per u sembra di l'agliu in u tempu ghjusta, hè impurtante prestà un lettu di giardino in u tempu. Per quessa, a cultura di u giardinu, chì hà criscenu in u giardinu prima di cultivà l'agliu, deve esse eliminata prima di a fine di lugliu. 1-2 simani avanti di cultivà preparate a terra. Per questu, a terra hè trattu di cura di e bramosu, fecundata da l'humus, compost, nitrofosfat è superfosfatatu. 1-2 giorni prima di cultivà, u nitratu ammoniu hè intrutu in u locu.

Inoltre, a quistione di quandu a pianta l'agliu u depende di a manera chì si face piantà l'inguernu.

Se vulete pattene i craci d'agliu seccu, senza precu e so pastore, da questu hè megliu per questu hè a terza dicada di sittembri.

In casu ùn avete micca u tempu in questi termini, puderete allughjà cù un altru mètudu. Gins di l'agliu ammuttatu durante 2-3 ore à solu suluzione di umanu o solu in acqua calidez. Allora i denti si sprimi cù serradi, chì hè umidità da acqua cale o una solu suluzione chì l'anu mannatu. In questu forme, i denti si ponenu durante dui ghjorni in un locu caldu, prima l'eruzzioni nantu à i denti i pinsamenti radichi. Alloghju cù e razzii formati pò essa u nomi di u 15 d'uttrovi. U tarritoriu hè spartu cun acqua calda, cù sopra à serpente o turf seca.

Prima di a prima neve di l'aglai pianificatu hè fatta un sustegnu di un film o material di tetti. Quandu a nuttra addorme, diventa un refuggiu naturali, perchè u materiale di film è materiale hè eliminatu.

L'ucinu ottimali di piantà alli pà l'invernu

In cunsiderà l'altitudine, u tempu ottimali per u sembra di l'agliu per l'inviu pò esse cunsideratu u tempu da u 20 di sittembre à u 15 d'uttume. A rispettazione di u tempu righjettu vi aiuterà a preparazione pròpia à a pianta per u periodu d'invernu, chì in u futuru assicurà una bona vendi.