L'acqua una dracaena?

Ughjulà ogni piantazioni hè una parte integrante di cura. In quantu à a dracaena in particulare, unu deve esse particularmente attenti cù questu, postu chì u fiore ùn pò micca tollerà a regola excessiva è solu perisce. Questu hè appiicatu à quasi tutte e spezie di sta pianta cù l'eccezione di Sandera (bambu di a felicità) - pò stà à sempre in l'acqua è si senti cusì bien. Tuttu l'altru draghici da l'azzione più grande di l'umidità.

Quante hè cortamente per acqua a dracaena?

A curretta di a irrigazione hè dettu di parechji fatturi: freccia di irrigazione, a qualità di l'acqua, a quantità, a tecnica di irrigazione. E quantu spessu l'acqua di a dracaena, à u turnu, depende di una quantità di fatturi.

Comu a maiò parte di e piante, dracaena in tempi difficiuli di l'annu precisa un altru quantità di umidità. Cusì avete bisognu à cumezza cum'è di l'acqua di a dracaena in l'estiu è l'invierno: in un perdu calda, a fiorita hè regada 1-2 volte à settimana, mentri chì in l'invernu hè abbastanza una sola in 1.5-2 simane. Tuttavia, micca chì tuttu hè cusì simplice, perchè avete bisognu di piglià à cuntà l'umidità in l'abitazione è seguità a cusimana a terra. A volte, in l'inguernu per u calore di e pilastri, u clima in a camere hà esercitivu à acqua di u draghinu più spessu.

In quantu à quantu quantità l'acqua hè necessaria per esse speditu in u tazzu ogni u tempu, pudemu dì din seguente: l'acqua deve soffre u tutta a tarra di a terra, ma ùn si sò stati in l'olla. A acqua stagnant, cum'è ricurdate, porta à e raghjone pudè.

In quantu à a tècnica di irrigazione, ci sò trè manere cumu puderebbe l'acqua di u drago:

E l'ultimu aspettu di l'acquessi prupiziu hè quale l'acqua per l'acqua di Drachsen? L'acqua deve esse à a temperatura di l'ambienti, prima di rinscà, devu esse protetti per almenu 24 ore. Better yet, si l'acqua hè piova o funnuta.