Chì scent repels gatti?

Succece chì u ghjattu ùn saremo incontrollable è marca u territoriu induve voli. A spessu, moquette è mobili pudete sorri da questu, è l'oliu di glande di urina hè assai afflagatu è longu per via di climazione. À spessu, hè chì u ghjattu hà bisognu di prutezzione di i pianti di u giardinu in u paese. In tutti questi casi, l'arghjera vinaranu in u salvata, chì scantu di i misgi.

Chì l'olfattu hè l'odiu di u gattu, è cumu si usa per i so propri scopu?

Prima, i misgi odiate i omegni citrati. In questu casu, pudete taglià parechje fruttu in tagliati è arrange in posti induve ùn puderete micca lascià l'animali. Una altra opción hè l'utilizazione di l'olii essenziali cù l'aromi cítricos. Uni pochi di pezzi d'oliu pò esse diluted in acqua è poi allighjà u postu prohibitu. Di sicuru, prima duvemu esse sicurità chì quandu u oliu alleva di marca nantu à u mobili. Dopu a pruteggiri la catedra o u sofa da l'angeli di u cat, pudete sponda cù i divorzii indelighi. Vede cumu si u gatti rendeciassi à i suchi faciii, forsi questu sarà una salvezza da a so attenza intrusiva à qualcosa.

I gatti chì ùn anu micca piace l'olfattu di rosariu, allatu è cipolle pounded. Cinnamonu ùn hè micca in favore di sti animali.

U ciavolu chì i misgi ùn si ponnunu micca venite da l'acitu. Di sicuru, in un appartamentu ùn deve esse micca usatu, perchè a ghjente ùn si veramenti ùn piace micca. Ma nantu à i stradelli per pruteggiri u ghjattu da a zona prohibita cun una mezchea di l'acitu, u sapunu di l'acqua è l'acqua seranu assai efficace.

Questu hè un fattu pocu cunnisciutu, ma per qualchissia chjamà i misgi ùn piace micca l'arriciu di lavanda. Allora in l'appartamentu pudete aduprà l'oliu di lavanda, bondi o mobili per sta fragranza.

I fiori e altri pratiche in u patiu pò esse prutettutu da una mistura di cafè è di scorcia. Dopu olore à questu chef, l'animali ùn hà micca ghjunghjenu à u territoriu pruibitu per qualcosa.

Un gattu hè un animali astutu è astuzente, ma pò sempre esse struitu, sapendu chì pò esse vulnerable à u scènitu chì u scantarlu.