Signori di enteritis in cani

L'enterite hè chjamata prucessi infjammativi in ​​l'intestini, chì ponu avè una natura infugiosa o d'altri. A malatia più periculosa per i cuccioli di picculu hè di 2,5 mesi, i zitelli ùn anu più immunità materna, è hè prestu di prima per vaccinate, perchè u periodu più crìticu per migliori hè l'età di 40-55 ghjorni. A strada, sò i cunti chì anu migliutu di sti trastorni intestinali più frequuti, l'adulti sò assai affettati di l'enteritis.

Cumu l'enteritis prisenta in un cane?

Ci hè chì ùn ci hè micca solu un intestinali, ma ancu un tipu di cori di malatia. I primi signali di enteritis intestinali in i cani sò spressi in temperatura elevata , debule in i musculi, in u spaziu di u stomacu, ci sò sensu dulurizii quandu chjappà. Cumplementu, u vomitu accumenza cù secrezii visuusi è spargusi, diarreau acqua. A sfruttamenta agisce assai l'animali, è da i dolore in u stomacu ùn pò mancu più restu à silenziu.

I sintomi di l'enteritis di u cardiace in i cani sò diffirenti, a diarrea ùn pò micca osservata, ma a cundizione generale hè depressu è l'animali guardanu aspettu. A respirazione di i patroni di quattru pettu hè difficiule, si ricusanu di manghja. U mucosa in animali anu un tonu pallidu o bluesa, u pulse morta anch'ella, i periculi anu anormalmente frize.

Cumu tratta l'enterite?

Hè megliu per tutti i segni di enteritis in i ghjacari domestici per visità a clinica per chì i veterinariete analizanu feces in u laboratoriu. Immunoglobulina, serum terapicu, complexi di vitamina è suluzione speciale aiutanu à eliminà a desidratazione. Sulfacamfocaine è altre drogheru simili facenu cun prublemi di cori, è l'antibiotici sò nicissati per ammazzate l'infezione sekundaria. Naturlament, una terapia cumplessa cum'è possu solu sottu à a survegazione di un medico cunzistenti, i tentazione di trattà l'enterite infizziosa solu portanu à cunsiquenzi brutali. In u mumentu, solu vacillità puntuale di cuccioli è adulti guverna più efficace cù u prublema per esse di malatie dulenti è periculosi cù cunsiquenzi imprevedibbli.