A tampiratura di u ghjacaru

A temperatura di u corpu hè unu di i principaturi principali di l'statu di u corpu di no solu l'umanu, ma ancu i fratelli di i nostri più chjucchi.

Un amicu amarantu hà bisognu di sapiri chì a temperatura normale di u cane deve esse trà 38 ° è 39,3 ° C. Ma tuttu ùn hè micca cusì impuru, e l'indici pò varià. Per esempiu, a tampiratura di un cucciulu di razza chjuca sarà ligeramente maiori (38.6⁰-39.3⁰) chì a temperatura di un cucciulu di razza grossa (38.2⁰-39.0⁰), i cani adulti di razza chjuve sò una temperatura alta (38.5⁰-39.0⁰) , perchè ghjovani adulti di e razze (37,4⁰-38,3⁰). E cambiamenti di temperatura, in certi casi, puderanu dependerà di caratteristiche individuali, u ciculu sessuale è u statu fisiulogicu. Ùn simu preoccupariati se a temperatura di u corpu di u cane hè un liggeru crescitu in una situazione stressanti - dopu avè visita a clinica veterinaria o dopu à dà nascita.

Però ricordate chì l'ascense ùn deve esse più di 1 gradu Celsius. Se vi diventate da questa norma, aghje vede u so petite. A cura medica urgente hè necessaria, se a temperatura hè sopra à 41 ° C - una temperatura alta in un cane hè periculosa per a so vita.

Sintomi di a febbra in un cane

In contru à a credenita populari, a sequenza, a moistione di u nasu ùn hè micca un indicatore di a temperatura di u corpu. I sintomi principali di a temperatura di i cani:

Cumu misurà a temperatura di un cane?

Per sapè cum'ellu hè a temperatura normale di u to ghjuru, hà bisognu di mette per periodu. A prima volta sta manipulation ùn puderebbe micca piace u ghjacaru, ma pùa averà aduprà. Ancu s'è vo ùn avete micca fà regularmente, se suspettate una temperatura, misuranu prima di visità un veterinarju. Hè più probatu chì u ghjinuu duverà, u so patronu, più forte di fiducia è cù sperimentazione chì trasmettenu questa prucedura in un ambientu relaxatu. Cumu misurà a temperatura in un cane, ogni ghjocu deve sapè. A temperatura hè misurata rigulari. Pudete fà cusì cun un termometru di rectal specie, ma u mercuriale o l'elettronicu persunale hè ancu adattatu. Prima, preparanu un termometru: rinfriscà a lettura, appricite a punta di crema cun u termometru. Un termòmicu cuntrullu più còmpiu - u ghjinuu duverà soffre solu 1 minuti, un pocu di più tempo - 2-3 minuti pigghanu a medici di a temperatura da un termurariu mercuriale. Ùn bisognu di parlà à u ghjacaru cù u prucessu, è dopu trattatu cù qualchì insetu.

Chì deve fà fà u me ghjocu hè una frebba?

Chì duveraghju fà chì u mo cane sò sempre a frebba?

  1. Ùn sparali. Prima di rimbarscià a temperatura di u ghjacaru, prima avè bisognu di sapè chì provoca stu aumentu. I causi di a temperatura alta in i cani pò esse infezioni, toxine, vaccination.
  2. Vede à u veterariu.
  3. Dampen l'acqua furiosa di u cane o mandate un fan à questu. Ma esse dichjarazioni cumu si ferma quandu a cima di u ghjornu di u cane à 39.5 ° C.
  4. Dà u cane tanta acqua quantu pussibule - questu aiutà à evità a desidratazione.
  5. Dà i medicini cum'è prescritti da u duttore.

Temperatura minima in u cane

Una temperatura baixa in u cane hè cunsideratu un viaghju da a norma. Chistu pò succorsu, per esempiu, dopu à l'operazione, in questu casu, hè necessariu di coperà più càlidu è cunsultendu necessariu un veterinarju. A temperatura di u corpu in un cane pregnant can varvarà, prima di nascita, si mette à un certu puntu cù a norma (finu à 37-37.5 ° C). A temperatura normale di u corpu di u cucciene natuvolu annantu à u primu ghjornu hè ancu ligeramenti menu di u solitu - 33-36 ° C, circa 15-20 ghjorni, sarà circa 36.5-38 ° C. Duranti stu pirìudu hè chjaru chì u ghjillaghju à furnisce i cundizioni optimale. Ancu l'ipotermia di corta dura pò guidà à un accentuamentu di a so cundizione.