Figlia di David Bowie

Lexi hè figliola di David Bowie, l'asturia legendaria, è Iman Abdulmajid, u mudellu supralitu somali-americanu, nascìu u 15 di austu, 2000. U so nàscita hà vultatu u mondu di u musicu quellu nantu à a pustamentu, o da a pidata. Una prova vera di questu: l'artistu in i primi anni di a so vita hà anullatu tutte e so viaghji, era un babbu exemplu, pruvatu di passà u so tempu liberu cù a fiorita fede.

Per a coppiu, stu zitellu addivintò una benedizzione di u celu. Eranu in l'età. Per un bellu tempu, l'Iman di 45 anni ùn hà micca cuncepimentu, ma forsi l'omnipotente senti a so prichera è mandò a picciuttedda Alexandra Zara, chì prestu prestu da esse chjamatu Lexie.

Lexi - l'anziana a figliola d'Iman è David Bowie

Quandu hà amparatu da u so gravidenza, Iman hà dettu ch'ella avia sceltu un nome per u futuru ghjovanu per un tempu assai longu. "David è aghju stabilitu à a versione di Alexander Zara di Jones. Perchè L'Alexander, cum'è sapete, traduce literalmente "vittennu l'omi", Zara hè "luce internu", è Jones hè u veru nomu di u nostru babbu Daddy David "confessa u so maritu, Bowie.

In generale, per Bowie hà cunfurendu cun questa bella donna astratta di scuru hà divintatu quarchi incredibile. Hè cambiatu solu. Aiuttu à ripigghià a fiducia in l'autore, inspiratu per vive è di novu per crede in u megliu. Tutti avianu una mistura matrimoniale. I dui chì anu crautu ancu e so alpi.

Tutturale di storia d'amore

U pratendu ughjanu nant'à u 14 di uttroghju 1990 in una festa d'annata per u so paraguni cumuni. Mentre chì David è Iman truveranu, era l'amore davanti à vista. Ùn avemu bisognu di esse amici per capiscenu - sò creati per ognunu.

Bowie, un omu chì ùn hà micca cridutu in l'esistenza di un sentimentu cum'è l'amore, ùn pudia micca crede chì hè stata pricisa cun ellu. Hè cascatu in amore, è ùn hè micca un affari di curta vita, ma qualchì maiò, grazie a quale vulete passà u restu di a so vita in i braccia di una sola persona.

6 di ghjugnu 1992 Iman è David cimentatu a so rilazioni cù u matrimoniu. A festa hè stata a Firenze. Un casonu predilettu è un banquet festiu sò discututi da u mondu sanu.

Iman insistissi ripetuta in e so entrevista chì era u matrimoniu di i so sònnii, una ceretta incredibile bella è toccu. A la matrimonii èranu invitati 75 persone, fostu eranu Brian Eno, Bono, Yoko Ono.

Memorii di questu avvenimentu, David hà spartutu à a so canzone Black Tie White Noise, chì hè stata inclusa in l'album titulari (librettu di u 1993). Semu devi esse nutatu chì in questa cumpusizioni musicali a stella roccia chjama u so amatica "ragione celestile in vestitori di cunnessione".

David Bowie è a so figliola benamata Alexandria

"Sò paiu novu, ma sò intarratu da senteri è emozioni , cum'è a mo primu nascita! Chì puderia esse migliore di u sensu chì site un babbu? U mo labellu cortu cambiassu a mia è a mo vita. Ùn avete micca cridutu, ma aghju di luntanu prima di vultà in dorme, ghjè playemu. Mi piace ogni passatu passatu cù ella. Me eru annu avanti è dicenu affari trivial? Forsi, ma aghju felice, felice chì aghju u mo amatu Iman è a preziosa Alessandria, "David hà cumprà i so impressioni in una entrevista.

U nascita di u zitellu hà purtatu ancu i cose è più vicinu. Solu visità in ogni foto, sete à David è Iman chì camianu in u parcu, o posanu nantu à a catifa russa, elli mieghjenu l'una di l'altri cù l'occhi inamorati. Sò dicenu chì sò sti alte kindred.

Leghje ancu

Se parlebbiammu di a so rilazioni à a so figliola, àppellenza a diversione di parechji parenti stele di l'astresa, a coppetta di Bowie anu più admissita chì avianu micca spotau u so zitellu. Ùn avete micca cumprà i so cumpuletti costumi di e famiglii famusi è di ciò chì sò. "Sememu per a nostra figliola per crede da esse un zitellu normalu è simpaticu. Iò vògliu per cumunicà nantu à i tratti uguale cù i zitelli vicini, è micca esse un manicu mancu, chì tutti cridanu adurà "Iman è David anu dicitu.