Emilia Clarke diventa a faccia di i creazioni di ghjuvelli Dior

Avè ottinutu u successu in u filu di u so attu, ghjucatu in a serie "U ghjocu di tronu", a Mamma di i Dragoni è u rolu di Sarah Conor in "Terminator: Genesis", l'attrice Emilia Clark hà decisu di cunquistà è di moda Olympus. A donna più bella di u mondu, sicondu u glossu di "Esquire", diventa a nova faccia di l'illustrìeva Casa di Dior.

Glitter of jewelry

Clarke hè statu affidatu à prisentà a cullizzioni di ghjuvelli di a marca di a moda, chjamata "Rose des Vents". Hè custruitu un coltu fattu di oru rosatu è amaru, ghjuvelli apparinati cù diamanti, opali, perli, turquoise è lapis lazuli.

Leghje ancu

U debuttante di Amy

A cumpunia di publicità a publicazione di Dior sò aventanu solu in u ghjennaghju di u prossimu annu, ma cù i primi risultati di a cooperazione tra Emilia è Dior pò esse truvatu. I primi ritratti di l'attrice in a ghjuvellanza già aparicata nantu à Internet.

L'autore di a risidenza fotografica impurtante era u patronu Patrick Demarchelier. Acchianò Clark in parechni imagine, avendu riisciutu per riflettà a so sexualità è a ligerezza.

In u collu, u zitellu è e mani di a stella, i bianchi è l'olii rose sò adurnati, decorati cù diamanti è opals rosati. Collana spiaggia spettaculu di turchese è lapis lazuli.