In i media vinìanu u certificatu di nascita di a figliola d'Irina Sheik è Bradley Cooper

A nutizie annantu à a nascita di u primu figliu Irina Sheik è Bradley Cooper ùn hè micca stata fora di e frontiere. I periodisti, frustrated that the couple hà sappiutu di mantene a so parenti in secretamente da elli in dui settimani, hà da studià nove infurmazioni nantu à u nascita di Lei de Sena, Sheik Cooper.

I fatti nantu à a ragazza

Aìta in a stampa ùn ci era l'informazioni chì Irina Sheik dava a Bradley Cooper ùn era figliolu, cum'è parechji parechji cosevanu, ma a so figliola, è ancu u nome inusual francese di a ragazza era sounded. In l'uriginali sò sani cum'è Lea de Seine, chì in traduzzione significa "Ciumi fiurini nantu à a Senna". Perchè scrivevanu u nome di u figliolu à u nome di u fiume in Parighja, resta un misteru.

Oghje, i sicritti di i tabloids occidentali pudiani acquistà una copia di a certificazione di nascita di u zitellu, chì dà rispondi à e quistione nantu à a data, u tempu è u locu di nascita di l'eredi di famose.

Irina Sheik è Bradley Cooper

Curious paper

Sicondu u documentu, u supermodelu diventò a mamma per a prima volta, è l'attore - u patri di u 21 di marzu. A data cunfirmata l'assunzioni chì à a fine di u mese, quandu Irina hà cullatu in l'lenti di paparazzi cù a mamma d'Olga à u mercatu di l'alimentariu, ùn era micca fatta incinta.

Irina Sheik 30 di marzu in u mercatu di agricultori in Los Angeles

Leia de Sung nasciu à 7:49 aC in Los Angeles. U nascita di Irene hà realizatu in u centru meditare d'elite Cedars Sinai Medical Center, assai populari cu mamma morta. In u certificatu, pudete assicurà chì i media ùn hà micca fattu un sbagliu per esse voce u nome di a chica è u so sanu doppiu.

A certificazione di nascita di a figliola d'Irina Sheik è Bradley Cooper
Leghje ancu

Dunque agghiunce chì Shake hà sunnutu di creà una famiglia è diventà a mamma per almenu dui ziteddi, cum'è ella hà dettu in e so entrevista, perchè pò esse riurdatu chì u prublemu di Irina è Bradley hè sempri apertu.

Irina Sheik u domenica