Cumu a limpiari un aranciu?

Hè u citru chì hè u rè di dolci dolci è riseddi l'animu nantu à i vacanze d'invernu , volenu avè un pranzu à u mumentu o piglia un fugliale fugliale nantu à u viaghju.

Ci hè parechje mane simplicii di sguassà l'aranciu, mentre chì guarda u tempu, surprise guests è diventate a facilità di u prucessu.

Cume hè veloce è faciule quellu di pulisce l'orange?

Per trattà a limpieza di l'aranciu in parechji minuti, avete da cumprà una frutta succosa è bella. Prima di rapide rapidamente l'aranciu di a buccia, bisognu à rotulà u citru nantu à una superficia fissa di a tavula, pressu sguassà cù u palmu di a manu. Stu metuu permetterà a pelle per amparari è facilitate a pulizia. Cù un cutidianu filu, fate una corta inzuczioni horizontali, passendu un circhiu di tutti i citrati è dividendu a meza.

Pòglia una culloca in u mudeghbu è prumesse in pressu da a pelle, sbulicantinu gradualmenti da a polpa.

Separate una parte, pigliate l'altru. Dopu issu procedimentu, avete bisognu di un lettuce sbuchjata è di dui "cups" da a pelle.

Chì bella hè di scurza un aranciu?

A ogni pezzu di pulpatura aranciu piaci à l'ochju, l'ustazione chjamata hè aduprata, per esse, sparendu micca solu da a peddi, ma ancu da i film.

Trimati un pezzu di l'aranciu in u tagliu è da u latu oppostu.

Down from the stem, cut the peel, pigliò una polpa juciosa. Purificate l'aranciu in un cercolu per questu modu.

Scorchate l'aranciu cù una basa è tagliate nantu à u segmentu, siparendu a film à a manca, è dopu à a diritta.

Trimati i lobuli in questu modu, avemu un filatu d'aranciu, tinennu u ghjumu.

Cumu a limpiari un aranciu senza un cutiddanti?

U modu più cumuni per purtà una un aranciu hè a manu lavura. Cù l'avvicinamentu chjaru, stu metudu pò aiutà à effikaezza di l'affari.

Apply a small effort, pinch a piece of peel near the fruit stalk of orange.

Allora piglià u polu di a manu sottu à a pelle, rumpia l'aranciu cù l'altra banda, siparendu a pelle da a polpa mentre a larga di u dettu hè abbastanza.

Puderete sguassà a pelle separata è seguità per neve l'aranciu, d'applicà sta tecnulugia, finu à chì chjarè tuttu u fruttu da a casca.