Vacanze invernale

Invernu ùn hè micca sempre piacevule cù u clima nuvellu, ma cù l'avvicinamentu di e celebrazione di u Novu annu, l'animu si sviluppa in anticipazione di carnivali, festa di noisy, pappaduti è rigali. A fine di l'annu, u calendariu faci un cuntenutu cù una seria sana di vacanze interessanti, chì du parechje ghjorni. S'ellu ci aghjustemu ancu u Natale Catòlicu cù l'annu Chine, è a nostra genti piace à divèrntu nantu à qualsiasi occasione adattata, è ponu scumpire finu à a prima primavera in i clubi è in festa felice. Ma eccu avemu u listinu di e vacanze invernali tradiziunali russi, chì diventonu comune per i Slaves orientali. A cunniscenza di a storia l'aiutavamu hobià preparatu per l'avvene di divertente è dà una oppurtunità di brilla in a cumpagnia di l'erudizione, se avete accunsente per discutiri à stu tema fascinante.

Tradizzioni di vacanze invernu

Parechji re è imperatori, pruvate à vede cum'è reformatori, inizenu à redraw calendari, forbade celebrazioni vechji è posanu a so propria in u so postu. In ocasioni, sti iniziuli dopu à a morte di i dittatori eranu scurdati, ma in altri autenti interessante idee s'arreglianu, particularmente quandu eranu nantu à terra fertili. I slaves sò sempre famosu per a so capacità di caminari di u core, perchè u novu disignu di u Tsar Petru ùn era micca oppostu, è da u 1699 a tradizione di decorazione alberghi verdi di Natale in vigilia di l'annu hè pocu diventatu in a nazione unica. Innuvazioni europei da a data cume accurdate bè cù i Grandi invernale sante ( 7 di ghjennaghju - 19 ghjennaghju ). U novu novu invernu invernale di u paese in parechji rispetti s'assunigghiau i santi ghjorni di Natale, quandu a ghjente si cunglista in diavuli, animali è altri criaturi, coglie u nutrimentu da i residenti lucali, è andò cun canzone è caroli per e strade.

Per i cristiani, u Natale hè u primu locu entre e vacanze d'invernu d'annu. Accumincianu a scuntrerà in l'Eva di Natale ( u 6 di jinnaru ), quandu unu deve ricurdà u mortu in una tassa veloce in u cerculu di e populi più vicinu. U ghjornu di u 7 ghjornu era già permessu di trasfurmà prucessione culurite cù una stella in vestiti di carnival. Cusì, i vie riti eranu fusionati cù e tradizzioni cristiana, è a ghjente hà l'occasione di fà vacanze inverno in rughju, seguitu i costuli di i so antenati, senza viulenza di e leie novi.

L'annu novu ( 13 di ghjennaghju ) hè a cunzulenza di e riformi lenziali, quandu i bolleviques trasfirìu rigidamente u paese di u calendariu giulianu à u calendariu gregorianu, traspendu tutti i vacanze d'invernu per u 13 jorna. Naturalment, u populu adophiu tali innovazioni in una manera peculiar, commencing a celebràli, in u vechju è in u novu stile. In u calendariu cristianu, u vechju novu annantu à u scurdà di u Monaco Melania è di Vasil, chì hè sempri riflessa à i riti tradiziunali. Per esempiu, in i paesi ucraini Melanka fù dressed up as a guy, è Vasil era una bella ragazza, è circunnavigavanu u paesu cù canzezi speziale in a cumpagnia di i zitelle rossi, capri, capelli, babbi, donne è altri caratteri.

Epifania Christmas Eve ( 18 di ghjennaghju ) hà marcatu l'preparazione pè u grande festa - a cunsigliu di l'acqua. Hè necessariu agisce, manghjendu pancakes vegetale, mango, kutju, pancakes di cappia. In l'Epifania Epifania Epifania ( u 19 di ghjennaghju ), a ghjente scunniu à e stagni chì i servizii eranu stati vicinu à a polirica cruciforma (Giurdanu). A strata, si ghjunghjevene, ancu in u fretu, hè cunsideratu benèvulu per a salute, perchè in stu casu, u corpu hè limpiatu bè da i peccati.

Pensemu chì a nostra retazione petite nantu à questu pò esse cumplettata, perchè dopu à u Bautismu sò parechje date interessanti. Pudete scritte per un pezzu di tempu chì u tipu di vacanze d'invernu ci sò, citatini, per esempiu, un ghjornu di Tatiana ( 25 di ghjennaghju ) o Valentine's Day ( u 14 di ferraghju ), ma u formatu di l'articulu ùn solu ùn anu accade micca un grande materiale. Vulemu un bellu tempu per celebrà a festa di l'annu in un stilu novu è anticu!