Pasqua cunigliu

No tantu tempu in u nostru paese divintò cunnisciutu è populari stu caraghju di u Rabbitus di Pasqua. Cusì ùn hè micca maravigghianu chì i nostri genitori (per micca di esse da e generazioni più avanzati) è ùn sanu micca sapè nunda di questa fiera. Ma ùn si pò dì chì tutti i ghjovani sò cunnuscenu di sta quistione, per quessa, perchè u cunellu hè chjamatu a Pasqua è induve sta tradizione hè stata.

Perchè hè un cunellu un simbulu di Pasqua?

In fattu, u zuccherinu di Pasqua anu avutu nunda à nimu di fà cù Pasqua. E ora, u Rabbitus di Pasqua hè nunda più chì a tradizione di parechji pòpuli, è ùn hà nunda di fà cù a Resurrección di u Signore.

Per principià, nota chì un simbulu di Pasqua ùn hè micca esiste in tutti i paesi cristiani. Hè distribuitu solu in certi paesi d'Europa (e più specificamente in i paesi uccidintali) è in i Stati Uniti d'America. A Sare di Pasqua hà una urighjina pagana è a storia di u so urigine retrocede à a Germania pre-cristiana. Allora i cristiani crieru in i deus pagani, una di quale era a dea di a fertilità è a primavera di Eostra. In l'onore di ella, celebrenze di a primavera si sò stati accunsentiti, ciò chì hè accade in u ghjornu di l'equinoxe vernali. E postu chì u cunigulu hè cunsideratu u simbulu principalu di a fertilità, era ancu identificatu cù a dea Eostru è l'arrivata di a primavera. Ntô XIV seculu, a ligenda di u lamentu di Pasqua, chì presuppòstanu purtatu ova è i sappi in u giardinu, diventanu popularmenti.

In seguitu, i germani purtonu una legenda à i Stati Uniti, induve hè stata una tradizione per dà à i zitelli dolci chocolate è mazzuli lares. À u tempu, sta tradizione si cunfunniu cù a festa cristiana di a Resurrezzione di u Signore, o Pasqua.

Avà in parechji paesi hè solu dà cun u cunigli di Pasqua cunigliuli o cunigli pè i zitelli di vacanze di Pasqua, è i lochi colorati.

Pasqua cunigghiu cù i vostri mani

Siccomu i nostri ziteddi anch'elli pianu piaciu a sta tradizione, spessu seguitanu e nidi per u cunigli di Pasqua. E certi adulti avaristi diventerà a so casa cun un simbulu di Pasqua, fate un rigalu originale per l'amici, o un ghjucatu per i zitelli in forma di cunigli Pasqua. Aghju pruposti l'istruzzione cumu per fà un cuniglia di Pasqua cù i vostri mani.

Prima, bisognu di u patru di cunigghiu. Pudete truvà nantu à Internet o gràziu sè stessu. Se decide un sciccareddu, a manera più faciule hè di sguassà l'imaghjini di qualchì rabbitu o cunellu in u cuntour.

Avà piglià a tela chì ti piace. Quì hè necessariu di fà una digrissioni. Ùn hè bisognu di pruvà à fà un cunello di Pasqua cunsevuli simili à un animali veru, pudete avete successu. Cusì, hè megliu per piglià un tullu alegru, in pezzi, una fioritura, etc. Cusì, ùn crirà micca solu un cunellu interessanti è originale, ma ancu amuse vostri amici o zitellu.

Puderete aduprate a tela à meza cun u frontudu in fronte, pezza u patchitu cù pinseti à u tela è tagliate u cuntour (se fate un patronu traccia l'imaghjina d'imaghjuma, da ogni alzonu facenu un cuncessu per a costura circa 8-10 mm). Dopu questu, avemu sfassatu i pinnate è cusì u cunellu in u cuntour. Ma ùn site micca cusì. Uttenite un bagnu pezzu per chì pudete turnà u cunghjulu fora di u frontuportu è fate in cutturreu, sintepon, ruttimi o altre pezzu bellu. Allora cusì u cunellu à a fine.

Cù l'aiutu di marcuse multi-culore tiranu un canella di rabbit. Pudete ancu aduprà chjucchi di pezzi per questu. E si avete furtunatu, in buttuni specializati cù accesorii di costura, pudete truvà l'ochji, un nasu è una bocca, chì sò stati nantu à i ghjoculi simili. U Rabbit hè prestu.

È per quelli chì ùn pò micca cusì, pudete fà un cunellu di Pasqua da u paper. Pudete esse u disignu, applique, origami, è artighjanu. E certi mestieri di casanu ancu e cocchi cucire, in forma di cunigli di Pasqua.