U ghjornu internaziunale di u Cane bianchica

Ci hè parechje motte per quessa chì a ghjente si allora l'oghja per l'obscè. È, sfurtunatamenti, micca sempre a medicina hè più forte chì a forza di a natura. In ogni modu, per pudè spiccà per quessa, a vita di i cungregati circundati da una persona sana più familiar è còmuda, una nova data appareva nantu à u calendariu di vacanze dinù, chjamatu u Dia Internacional di u Cane biancu.

Oghje, ùn tutti ùn sanu di l'urìgine di questa festa è u so significatu. Cusì, pudete amparà più nantu à questu in u nostru articulu.

Quandu è perchè si celebre u ghjornu internaziunale di u Cane bianchica?

In u mondu oghje, chjosu di u muvimentu senza fini è u caosu, spessu hè difficiule di discernisce un omu senza visione. Per quessa, cum'è tutti i persone, cù qualsiasi devantivi fisichi è indibidita, l'armate anu u so propiu attributi chì si distinguelli da a ghjente. Per esempiu, lenti di u sole chì l'armate si portanu sempre, inveci di u clima è stagione, un cane di guida cù una rossa rossa nantu à u so pettu, è, sicuru, un bastone finu. L'ultime hè l'"occhi" per a visione di minusvutu. Cù u so aiutu, a persona hè orientata in a località è, à u stessu tempu, mostra à l'altri chì ci hè un ceccu davanti ad elli, chì puderanu bisognu di l'aiutu.

Hè cun questu attribuuritu insustituble di i cecchi, è a storia di a festa di u ghjornu internaziunale di u Cane biancu hè cunnessu. Per esse più precisamente, i so radichi torna in u 1921. Allora in u Regnu Unitu hà struitu un certu James Biggs - un cacciatu à una età cuscienta com'è u risultatu d'un accident. Studi di mudernità di a cità, Biggs, com'è tutti l'altri, utilizzava una canna negra tutale. In ogni casu, perchè u so corpu di solitu è ​​forma senza pretensione, spessu si metti à situazione ridutta. Cusì, per pudè d'circustate chì atraisce l'attinzioni di i viandosi è i drivers in a strada, Ghjacumu hà pintatu u cane in un culore biancu più notu. Questa decisione divintò assai efficace, è prestu, un "helper" di u cecciu facia statu un simbulu, indicando u so status sociale è a pusizione di u pessicali.

In parechji decennii, in l'anni 1950 è 1960, l'autori di i Stati Uniti eranu attivi à affruntà i prublemi di a vitàccia di u populu cù e prublemi spiciali è attraversu persona sana à elli. Comu successu, doppu di parechji anni, sicondu a decisione di u Cungressu Americana, U Cursichella Internaziunale di u Cane bianchulu fù celebratu tutta u mondu. Ùn era solu un tentativu di mostrarà à i pratiche sane, tutte e complexità di l'esse di l'armati, era un passu à equalizazione i diritti di u sicondu, per fà sente di i membri sanu di a sucità.

In America, u primu ghjornu di u canne biancu fù celebratu u 15 di uttùviru 1964. Cinqui anni dopu, in u 1969, a festa si chjamava u ghjornu internaziunale di u Cane biancu, è un annu dopu si celebrava in u mondu. È solu in u 1987 sta tradizione si sparse in u territoriu di i paesi di l'ex URSS.

In i paesi post-sovieti in u 15 d'ottobre, parechji avvenimenti sò ghjorni in u ghjornu internaziunale di u Cane biancu. Tra l'altru: diversi seminarii, congruenti, furmazioni, lectures, radiodifusione di televisiò è radiu programmi, pubblicazione d'articuli in ghjurnali induve persona sana si sò infurmati di i prublemi di l'attività vitali di i cechi, l'aiutu basica chì puderanu furnisce è e règule di cumunicazione. In u territoriu di l'America, in onore di u ghjornu internaziunale di u Cane biancu, avvenimenti cum'è e competizioni è i tornei vogghi sò stesi. Questu hè fattu per chì a persona avvicina si pò sentà in "a stessa chjina" cum'è i cecchi, è cusì accumincia a megliu capisce i bisogni di e persone chì ùn vedanu u mondu cum'è.