Urologichi

A lista di i patologii urologichi includenu malatie di u sistema genitourinariu in l'omi è u sistema urintuariu in i donne. Cusì, contru à l'altrumente frequente, u urrologi ùn hè micca un attore "masculinu", trattatu cù etere e malatie di urinarii è in e donne. Intantu, cumu u diagnosticu è trattamentu di e malatie di u sistema di ripruduzzione femine hè a prerogativa di un ginecologu.

Tipi è sintomi di e malattia urologica in i donne

I statistiche mèdicichi dimustranu chì u numaru tutale di casi di i malatie urologichi diffirenti in u nostru paese in l'ultimi quinze anni hà incuntratu u 25%. À u listessu tempu, l'incidenza di quasi tutali urologicu hà addivatu à un gradu o più grande. A lista assai di e so patologii hè abbastanza larga. Da e vede parechje documenti di urologichi in i donne, i più cumuni sò:

Ogni patologicu di u vetru urariu hà e so simule propriate propriu. Ma ci sò parechje signalli, caratteristiche di a grana maggioni di i malati urolochi.

I sintomi "Classic", a presenza di quale indica una malatia urologica possibbili in e donne, sò dinò:

Diagnosi è trattamentu di malatii urolochi

Diagnosticu di e malatie uvulugia cuntene un settore di misure per identificà a causa è stabilisce u gradu di patologicu, cumprendi:

Siccomu irologichi di e femine nasciunu spessu prubbabbilità a causa di l'infezzione di l'organi urogenitali, u trattamentu, prima di tuttu, hè diretta à identificà l'agent causante di infezzjoni è a so eliminazione. U trattamentu principalu di e malatie urologichi vene realizatu da i antibacterial drugs (antibiotici), in i pruvutiti paralleli sò presu. Dopu un cursu di terapia d'antibiotici, pudete avè bisognu di piglià urosèptica, cunfitti di vitamina, preparazione immune, una dieta stretta di sali. In certi casi, u trattamentu kirurgiètticu in urologicu hè necessariu.

Prevention of urological diseases

U sviluppu di e patologii urologichi più maiificanti pò esse impeditu si unu segue simuli misuri preventivi. A prevenzione di i malatie uvulugia inclusa:

  1. Trattamentu puntuale di ei malatiezii infittivi di u corpu (amigdalitis, stomatitis, sinusitis, otitis, caries odontologiche, malatii infizziusi di l'attrezzu digestivu), inclusi malatie di trasmissione sessuale.
  2. L'aderenza incondizie à i règule di i hygiene persunale, cumpresa a hygiene di i genitori.
  3. Abbigliamento di colture miste.
  4. Avoiding hypothermia, stress, overwork.
  5. Nutritura propria, reducidu u cunsumu d'alimentariu piccu è l'alcoolate.
  6. Mantenimentu di una vita sessuale ordinata, rispettu di iegge di una vita sessuale.
  7. Trattamentu puntuale di i manifestazioni aguti di i malatie urolochi per evità a so transizione à una forma crònica.