Seal on the labia

Quarchi cosa occidenti chì una donna avete cuncepimentu in modu imprevisu di una compulsa sottucutineu nantu à u labbra grandi o picca, a più spessu dolorosa. Pò esse un signu di parechje malatie ginecologicu, perchè à a più minima suspicion di sensibuli di disgrazia è di neoplasmi esterni ponu cunsultà un medico.

In certi casi, a condensata sparta in u labio pò esse un acne cumunu cum'è una reazione locale à un stimulu stranu. Nantu à u tempu, tali segellu passa per ellu stessu.


Bartholinitis

Hè esse escluditu chì una donna hà una malatia ginekolozia serosa cum'è bartolinita.

A Bartholinitis hè un prucessu infieraturu chì si trova in un Bartholin special duct com'è u risultatu d'una malatie infizziosa chì hè transmititu sessualmente, menu spessu si questa hè una infizzione in l'ambrata o cù malati odontali. Sì una donna hà una densificazione annantu à u labiu, a ragiunità perchente di sta furmazione ùn hè abbastanza cumplida cun reguli d'higiene persunali, per via di chì patogeni patogeni invadenu u corpu.

Sintomi di Bartholinitis

Se a malatia hè attivata, a furmazione sòlida nantu à u labia pò esse assai dolorosa, a so zucca è a ardenti in l'area di compaczione sò sentenu ancu. In regula, quandu u segellu hè pressatu, i sensazioni di u sensu di dolore.

Inoltre, i sistimi seguenti puderanu:

In i casi particulari i severi, u duluri capisce questu diploma chì una donna ùn pò mancu passe normalment.

Se u segellu nantu à u labio ùn infatti induce una donna per inizià trattatu è cunsultate u duttore, in seguitu eventualmente l'abscissu pò spuntàmente apertu. In questu casu, a donna hè alluntanata temporale. Tuttavia, a malatia nn'havi stà persista, per quellu chì annunzienze pò succissivamenti. A malatìa pò esse diventera in una crònica, chì hè più dura di curate perchè a so negligenza. Se a maladressi prugressiva, hè pussibule a furmazione di un quistu à a rigioni di u labbre chjuco è grande, chì quessu avà esiste intervenzione cirurgia. Oghje chì a presenza di un cista pò esse difficiule di realizà funzioni fisiulogichi (urinazione, attu di difecazione).

Per regule, u trattamentu di i fucili in a glânula Bartholin hè stata a realizazione in un ospitalu sottu a tutela di u mèdicu meditaru à u ghjornu. Questu hè dovutu a nicissità d'aperta una neoplasia purulenta è per esse per l'abscissu è l'altri complicazioni, hè impurtante per vigilà a cundizzioni di una donna cada trè ore. In u piriudu dopu à u trattamentu, hè bisognu di vigilà dinò a sazienda di i genitali i corpi per impediscenu l'ingressu di i patogeni in u corpu. Hè ricunnumintatu à fà i banni sedentary cù l'aghjunzione di una solu suluzione di permanganate di potasio, una scorcia di camomila o eucalyptus.

U trattamentu di i fucili in u labiu cù rimedii tradiziunali ùn anu micca un effettu terapicuariu si ùn hè micca cunghjunatu cù l'amministrazione cuncurrente d'antibiotici (tetraciclina, ofloxacin) è agenti antibacterial (per esempiu, betadine).

Hè ricurdatu chì, in presenza di qualsiasi fossa in l'area pélìvica, hè impurtante cunsultà un duttore in u tempu, ancu in l'absenza di sintomi di u sintimu o signali visibili di a malatia, chì a malatia hè più faciule d'impediscia chì trattà e so cunsequenze.