Dieta: rice, pollo, legumi

Oghje, cunnessioni assai populari di diverse mono dieti chì ùn permettenu micca à u corpu per esse attempu una carenza aguda di proteini, carbuidrati o grassani, è à u stessu tempu, neve l'intestinali, facenu chì u corpu a cunsuma dipositi grassi.

Una di sti dieti hè basatu annantu à u rossu, u pollame è i viti. A durazione di a dieta hè di 9 ghjorni, per ellu si perchene 4,5 o 9 kilogrami, per ogni pruduttu chì avete 3 ghjorni ogni ghjornu.

Days 1 -3 - Rossu:

Tutti i ghjorni, manghja sta parte di u risu, dividendu in 5 à 6 oghji. In parallel, avete da bevi 2 - 2.5 litri d'acqua è manghja 3 cravate. Meli, lavenu cù l'acqua.

I ghjorni 4 - 6 - u pollulu:

L'acqua è u meli sò in forza. Ogni ghjornu manghjate un pollulu.

I ghjorni 7 - 9 - ligumi:

Ùn si scurdate di e cose cù acqua.

Rice e zucchero

Ci hè ancu una variazione di una dieta di tres ghjorni cù u ziddu di risu è di tomate.

U primu ghjornu avemu manghjatu un vetru di arròccu cottu per l'analoghi cù e règule di a dieta previa. Inoltre, per un ghjornu avemu beviate 4 vetru di zuccheri è 1.5 litri d'acqua.

In u sicondu ghjornu, bevi 1.5 litri di u zucchero di tomate, avemu manghjatu 1 cid rossu staghjunatu per u cunductu, u lamentu è a cena.

U terzu ghjornu, u risu ùn hè manghjatu più. Limitàimu à noi solu 2 litri di u zitelli di tomate è l'acqua senza restrizioni.

Quessi sò dieti strette, chì ùn deve micca recumessu di ogni mese dopu ogni festa o prima di ogni libru. Idealmentu, sò designati per pulizziari è preparanu u corpu per una dieta longa o di transizione à una dieta sana è equilibratu .