Eco-fur viscose - chì hè?

Cchiu più ricenti, u fur artificiusu era preferutu per u so costu pocu è l'attitudina umana à a fauna. Oghje, eco-fur - unu di i capiggiati di i catwalks di u mondu, a tecnulugia muderna addistenu à diventà un veru competitore à pezze naturali.

Abbigliamento di donna da eco-mink

Un capeddu di furiani di viscosa d'alta qualità ùn pò micca permette à ogni rappresentante di u sessu fieri, ma in questa occasion ùn hè micca aversà, perchè in a vendita ci sò parechji prudutti di eco-fur à viscu. Avvanzi di tali capelli sò abbastanza:

Solu cun un esprissione attentivu di i circundenti avertinu chì portanu un capo di pelle da eco-fur sottu u viscini, è micca una cosa naturali. E funziunalità distinti sò solu l'altezza è l'uniformità di a munzina, chì, in compara cun l'animali di l'animali, sò più homogeni. Chì ghjè hè l'eco-fur di viscuzzu, cum'è un mondu sanu simplice per esse di i fibres di u poliacrinonitrile, à volte cun l'addunione di una viscosa pegata nantu à una tela morta.

Cumu cura di i capigli di e donne da eco-viscose?

Possibile l 'unicu distaculu di eco-viscosa hè a so fragilità. In regula, dopu à 2-3 anni, tali pelle perde u so brillo, principia a crumble. Ma u so costu hè tali chì questu minus hè tutale cumpletu. Cù cura e attitudine propria à u produttu di pelle, a so vita di serviziu pò esse prolongatu à 4-5 anni.

Inoltre, i maravigliate di eco-fur hè a simplicità di u so almacenamiento. Per esempiu, un viscoso artificiale ùn ha micca teme di moles. Hè impurtante solu di palesu un capelli di pilati in un saccu specialu è u pèndite per dà altri e cose ùn avè micca pressu contr'à ella. Ma s'è vo passate un viaghju, ùn ci hè bisognu di piglià u vostru piacevule cun voi, ùn sò micca teme à impruduveranu u so capeddu in una valeta. Dopu chì l'avete da esce, ci hè bisognu à impiccà.

Pè u fattu chì u furore hè artificiale, hè dispresìbile à mandà à a purificazione secca, per a priservà a basa di culu, glossa è cola. Per escevute un pruduttu simili hè ricumandatu à a temperatura di l'ambienti, distanti da a fonte diretta di calor.