Johnny Depp addivintau l'attore più suprani in Hollywood

Aieri, a rivista Forbes chjamà i nomi di l'attori più lucrati di Hollywood, è oghje i compilatori di qualità annunciate fora. Irnicamenti, a lista di l'attori più boni è stata capu di u babbu di Johnny Depp. Hà sguassatu di sta pusizione u cumandante Adam Sandler, chì hà duvintatu anni dopu u capu di a lista.

Accolta in metallo è nomi famusi

L'analista analizavanu a quantità di tariffi di celebrità per i so quadri, sonau da ghjugnu 2014 à ghjugnu di u 2015 è e cullezzione di e stele film in a distribuzione filmali. Allora ci anu determinatu l'ingudu di ogni dòdu passatu nantu à un artista.

Pedestal of Honor

Questu annu, u primu locu pasatu à Johnny Depp, chì, anche a so fama è u talentu, ùn pudia micca fà i pittori "Mordecai", "Excellence", "Lonely Ranger" grandi prufitti. L'actor riturnò i pruduttori solu $ 1,2 per ogni dòvuru ricevenu.

Casu di cassandra bastonu caru è Denzel Washington, chì riceve un tariffu sustinibliali per sparà in u "Equalizer grande", chì pigghia a seconda linea di u qualificatu. Per ogni "verde" hà pagatu, hà sappiutu ottene $ 6.5.

U terzu pianu cun u risultatu di 6,8 dolaru per un dinu agitutu, Will Ferrell si trova.

Leghje ancu

Esperien micca justificati

Dopu à i primi trè posti rivoluzionarii sò attori senza menu cù nomi famosi. U top ten includer Liam Neeson (7,80 dolarre per 1), Will Smith (8,60 dolenti per 1), Christian Bale (9,20 dolenti per 1), Channing Tatum (10,80 dolenti per 1), Brad Pitt 12 dolaru per 1), Ben Affleck (12,30 dati per 1), Tom Cruise (13,60 duros per 1).