Irina Sheik - maquillaje

E n'avutra bella storia di "Cinderella" in faccia di u beddu mudellu Irina Sheik, chì spalleva da u core di u core, è hè quellu unu di i mudelli più carichi è custanti di u mondu.

Irina Valerievna Shaikhlislamova nasciu in 1986. Hè cunsiderata un standard di bellezza spagnola-latino, ancu chì u sangue Russu-Tartaru si flutterna in i so vini. L'Irina hà una reputazione di rinforzu cristianu, ùn ti ùn senti micca storii cù pratiche brutta, alcool o droghe.

L'imaghjina di Irina Sheik

U so aspettu, faci una scola à a sexualità, glamour è efficienza. Irina pussedi unghji miraculi d'alive verdi, capelli faciuli, pelle bassa e tannede è una figura impeccable. U vantaghju principali di u famosu mudellu hè labellu sensuale, grazia à quale hè spessu cumparatu cù Angelina Jolie. Parechji sò interessate in quistione si sò reale? Dopu tuttu, certi cirurgichi dìcenu chì si ci hè un pilu nantu à u lipu superiore, hà cuncipitu cun u plasticu chì hè successu. Quandu Irina riria, ci hè un pocu "dent" nantu à u labellu. Ma ùn hè statu identifichendu evidenza di intervenzioni cirurgichi, è a so bellezza hè degutu solu à i so genitori.

Hè chjaru chì per a maiò parte di riuneta, i pruduttori artighjani selezziunate Irina Sheik brillanti è pegadicamenti, per esempiu in u stilu di l'occhi affucati. Fora di sparizioni, u mudellu adopru a furia naturali è modesta è u capu d'onda. A zitella hè una prublema di u pelle, perchè a basa tonale è i parechji correctore sò sempre in a so saccu cusmeticu. Ella sceglie tonalità di luci, beige, argentu, blu, tonalità verdi è purpuli blu. A spessu usa podvodki è persunali neri per i tirezi sedutori, chì hè cumu si va. Irina Sheik hè orgogliosa di e so sponges, è diventa lipsticks eccezziunale. Per dà a sensualità, hè abbastanza à applià beige è rosa.

Irina Sheik ùn teme micca l'esperimenti, è per quessa, hè sempri irresistibile!