Un signu hè un cricket in a casa

In u distante passatu, a ghjente passate assai tempu avè osservatu l'insetti, i so abbitanti, u cumportamentu assuciatu à certi fenomeni climatichi o avvenimenti. Sente l'attinzioni, ancu i più dipendenti di a fauna, ùn era micca. I nostri sapieneddi ancestrali passavanu i so cunniscenza à i discendenti, è ghjè per quessa chì tanti insetti rilative insettenu anu usatu. Muldi, aranci, furini, tutti issi criati di Diu si praticà i prublemi avvenimenti.

Ma un insettu particularmente populari, chì hè assuciatu cù assai assai signali, hè u cricket. Molte nazioni cristiani revere dinò criatura, chì crede chì u cricket in a casa hè una bona signa. Ma si riguammu, per esempiu, a legenda scandinava, in quellu chì u cricket hè rapprisintatu cum'è un'issimu "nìuru" in chì u demonu hè stallatu. E credenze sia assuciatu cù questu insettu sò abbundanti, è assai di quelli sò assai contruversi, perchè ogni culture interpreta in difettu u stessu avvene è cose.

Cricket in a casa - signu di un populu

A buntà:

  1. S'ellu ci era un cricket in a casa, dunque stu signu prumetti grandi felicità, fortuna è ricchezza. In altri culturi, crede chì questu insecto pò solu solu à a casa di un bonu omu, è u portanu a felicità cum'è una recompensa per una vita di vita.
  2. Se u cricket hà decisu di stallà in a casa induve a donna fatta hè vegu, dopu à a creazione antica, questu hè un signu assai bonu. U meziornu serà facilmente veloce è fastidiu, è u zitellu nascerà in tuttu.
  3. Se in l'appartamenti induve a vera vita di u sick, un cricket hà cuminciatu, allura u signu prumovi una ricuperazione veloce.
  4. Sì stu insettu si stalla in una casa duv'è una donna unmindia hè vicinu, in seguitu hà riunite cù u so maritu è ​​esse maritata, è hà avutu un matrimoniu assai cuntentu è hà vintu in a prosperità. Hè u listessu cosa chì prumesse promessi à l'omi novi.
  5. Se u cricket hè stata in a casa di a veduvi, hè un bon signu chì predica chì a calma vi vene prima. I nostri babbi eranu sicura chì u cricket era l'anima di u maritu mortu chì si riteneva da u regnu di i morti à u mondu di a vita per allistà i suffirenzi di a so donna amata.
  6. S'ellu stu "violinista" pocu accumenza di parlà bè à u Natale, u ghjovanu di a casa hè aspittendu una ricchezza inesperu.

A trouble:

  1. Sì stu insecenu hà habitu in una stanza induve un vovu bassinu pò esse prolongatu.
  2. Sì u cricket hà cuminciatu à voce nantu à a casa, poi porta un incantu violentu.
  3. Sì stu rapprisintativu di a fauna s'hè abbandunatu a casa di l'omu, poch'ellu prestu prestu u dulore è disgrazia. Certi crescenu chì questu hè un signu di una malatia seriu o a morte di unu di i membri di a famiglia.
  4. S'ellu hè u cricket, chì hà longu di vintu in casa d'un omu chì si stava di parlà, u ghjovanu di a casa hè aspittendu duru i tempi. Pò esse a miseria, a malatia è l'altra infelicità.
  5. Se un cricket li chirurgie solu à a notte, cumencia à fighjà i rughjone in u ghjornu, questu quì signu predice chì unu di i membri di a famiglia abandone a casa, per via di una grande disputa cun parenti.
  6. Se una persona vi un cricket biancu in a mantelpiece - hè un signu di una morte veloce.
  7. Sì avè accidutu o privilettighjinu u so insettu, pudete chjamarà nantu à sè stessu è a vostra famiglia per i prublemi seri è i prublemi.

Forsi ùn avete micca cridutu in i segni, perchè s'ellu ci hè un cricket in a vostra casa, ùn ci hè nunda magicu. E persone dicianu: "Ùn ci hè una capanna, è ghjilosi sò" questi criaturi di Diu anu sempre vicinu à un omu. U più chjucu in a strada, più vicinu li grutti à u calore, ùn si sìanu chjucu, perchè avè averebberu parechje avvenimenti, ma picchì i so alpi si fucculanu unu contru l'altru è fà un sonu, cusì a natura l'hà arranjatu.