U Bautismu di u zitellu - signa è tradizioni

U battèsimu di u zitellu hè un ritu sacru, cù chì parechji riti è tradizzioni sò assuciati. Questu hè un momentu impurtante in a vita di ogni persona è duverà esse preparatu sanu.

Tradizione ortudossu di u battèsimu

Prima hè bisognu di scelta di l'omini. Ùn avete bisognu di esse dui, ma se u padrinu hè solu, duvite esse di u listessu sessu cum'è u babbu, quella hè a zitella precisa una padrina per a zitella, perchè u zitellu, rispettivamente, u patri. A menzione in l'omini, anu sceglie l'amichi intimi di a famiglia, ma micca di scurdà chì ellu sceglite u zitellu ùn hè micca solu assistente, ma ancu un mentor spirituali per a vita. Cusì, selezziunate e fugliale di fiducia chì a so cuntribuzione per a criazione di u zitellu sianu pusitivi.

Stepfather or stepmother ùn pò esse un padrinu, perchè a cunnessione fisica trà i genitori è i cugini hè cunsideratu un piccatu, chì più tardi cascà nantu à u zitellu. Inoltre, unu ùn puderebbe sceglite un coppiu maritatu o persone chì hè quellu chì e rilazioni d'amore sò previsti. Ùn avete micca u megliu effettu di u destinu di u zitellu.

I Parenti pò diventà godparents, ma continuanu à aiutà à tutte e so vita, cusì hè megliu per truvà micca e persone di u circhidu di a famiglia. Allora dunanu una prutezzione più grande è aiutanu à u zitellu.

Prima di u battèsimu, i genitori (dui nati è i padrasti) passanu u sacramentu di a cummunione.

U padrunu dà una croce, è a mamma - un pezzu di tela da u zitellu, in u quale hè strappatu dopu à u battèsimu è una pettine.

U Bautismu di u Figghiu

  1. U rituu di u battèsimu pò esse micca annullatu si hè digià pianificatu. Questu hè cunsideratu un signu dolenu.
  2. Per battizar un zitellu hè necessariu in vistiti novi di culore biancu. Dopu à u battèsimu, ùn hè micca saldatu. Se un zitellu cadiu malatu, u purtàvanu nantu à e so praticali in modu di salvà nunda.
  3. U zitellu ùn pudemu micca cumprà una cruciera d'oru.
  4. In l'omini ùn si deve esse chjappu una donna incinta, altri u vostru zitellu pò esse malatu.
  5. Se u babbu chiancianu à u tempu di u battèsimu, i spiritu maligni emergenu da ellu. Ùn hè micca male, anche u fattu chì assai persone anu teme. Dopu a ceremonia, u zitellu sarà più calmatu.
  6. U riti di u zitellu ùn hè micca asciugatu. L'acqua di battisimu vole escezione.
  7. I godparenti pruvanu pruvà tutti i piatti nantu à a tavula durante a festa di u battèsimu. Questu hè à l'abbundanza è a vita ricca di un figghiu. Se ci sò assai pratichi, ci vole à pruvà cada à un almenu una culloca.
  8. A donna hà primu à battezzà un zitellu, è un omu - una zitella, altri ùn anu micca esse purtatu in a so vita persunale.
  9. Se prima l'accurzatu di u battèsimu di u so figliolu in a stessa cresia, a festa hè stata postu, questu hè bonu.
  10. Ùn ghjunghjite micca cù u vostru babbu per u nome di u zitellu. Senza un murmuriu, settle per ciò chì ellu ghjè per u battisu.
  11. U nome datu à u battèsimu, Ùn pudete micca dettu à qualcunu à ùn spunta micca spoiling.
  12. Ùn pudete micca asciare in a chjesa.
  13. Ùn ci era micca nenti nè rouge nantu à e vestiti di u pezzu di u zitellu.
  14. Prima di u battèsimu di u zitellu, ùn pudete micca mostrarà à nimu.
  15. Hè cresce chì in nisun casu ùn pò micca reffuse, se chjamanu à i padrasti.

Parechji altre tradizzioni sò assuciati cù a festa di u zitellu. Certi sò dipendenu ancu in u spaziu in quale vi vanu. Allora u rituu di u battèsimu ùn hè micca sempri u stessu. Arcuni addivintaru arraganti è ùn sò più rispettati. Ma ùn importa ciò chì u ritu di u battèsimu passau, serà sempre unu di i ghjorni più impurtanti è ghjorni brillanti per u zitellu è i so genitori.