Turchia pienza in u fornu

A carne di u turcu hè moltu cusì à una puddelle in parechji rispetti. Questa hè a più bassa calorie, ma à a listessa ora a carne più nutritiva. Hè ricadenti facilmente di grassu è di prutezioni digestibili, hà assai cù u colesterolu, hè riccu à u magnesiu, u ferru, u sodiu. Hè piacevule à dà à i zitelli, più di u pollulu, perchè ùn no provoca allergii.

Cumpigliate cun voi, caru amatori di casa, cumu cocerete diverse platti da un gallinacciu in u fornu.

Chulati da u turcu in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Per pudè cottu i filieri di turchese in u fornu, pigliate e zappagine, puliti è trè nantu à un grossneru rossu. Allora aghjunghje l'aghjunzu, alla u mayonnaise è cunglite bè. Avemu pruvatu, è si ne necessariu, u salinu è u pumperu à u gustu. In seguitu, piglià u filet di turchese, cut in i stessi pievi è appiattu. Ogni pezzu di salinu è pimentu in i dui costi. Pigliemu a forma per foglie, fassi cù l'oliu vegetale è anch'elli chulchi. Da quì sopra u caprettu di carotta, è mette in un forru preinfirmatu durante 35 minuti. In u side dish per u focu di turchinu cugliu in un sughce furchetta o patate anch'ellu sarà perfetta.

Turchia steak in u fornu

Questa recetta per a cucina di u turcu hè perfetta per una mesa di festa o di buffet. Un boliariu di turchinu chì hè frittu si furgone in canzone insolite, chì pudete impastate cun un stuffing. L'unica condicioni hè chì si deve esse servuta solu quandu u caldu. Cusì, avemu a culminare in cucina.

Ingredients:

Preparazione

Pigliate u boliaghju di turchese è fegate ancu bè cù a maionesa, u salinu è a pepite. Per aghjunghje culore, pudete aduprà u condiratura di u zappadoru. U mancu di farfantarìa di turchinu hè stata a maritu per parechje uri. Intantu, preparate a cumpagnia di e cesta in anticipu. A cipressi sò puliti è sfracciati à e so centesgii, i zappunate sò stirati nantu à un grossu scacchi. Fritte u fugliale piccu in un pani, aghjunghje e civile. Imbulighjate tuttu è frittate finu à u doru brunzu.

Pudemu u steak marinati nantu à una fette di focu cunsigliata, è l'avemu mandatu à u pre-furnutu for 30 minuti. Allora l'hà da piglià è aghjunghje una pasta torrada in una cisterna ricivutu, dopu un anellu di cipudioni è coperta cù u furmagliu gratu. Mandemu à u fornu per altri 10 minuti. Pienu à u pienu di u turcu hè servu calore cù qualchissia pane di luz.

Turchese chjude à u fornu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Cusì, per coglie i peri di u turchinu in u fornu chì i purtamosni, fate bona mè è in ogni facemu 10 sfracciati cù u cutidianu filu. In un pianu aghjunghjenu l'oliu d'aliva, u sali, a pepite, l'alfalfa è l'esprimiu l'agliu. Piglia u lubricate u fretu cù salsa cuciata è aghjustemu u marinatu per una ora in a fria. Questu tempu, scorcia i patate è tagliate in pezzi petite. I pomi sò ancu scurciati è tagliate in fette. Pigliemu una manica per foglie è aghju pututu un gallinacciu, cut vegetables è fruit. Ùn vi scurdate di fà unepoche di punizioni in u pacatu. Posa tuttu in una vacanza di furmagliu è mandi à u fornu da 1, 5 ore. Cusciutu in questu modu, u cindu di un puzzu turnà astużitu sabatu, suculente è fragrante. Scuprite puru per voi stessu!

Invece di u spinu, pudete puru cocùtulu a pene di turchese in u fornu. Trimate in pezzi petite è cocilu accede à a sola ricetta! Bon appetit!