Victoria

Victoria hè a capitale di a seconda grandi isula di Malta, Gozo . Finu à u 1897, a cità hè chjamata Rabat, è in l'annu di u 60 anniversariu di u regnu di a Queen Victoria, hè statu reamatu in unurore di a Regina (ricordate: l'isula appartineva da a Gran Bretagna è hà guadata l'indipendenza solu in u 1964, mentri a Reina Britannica era cunsiderata cum'è a capu di l'statu maltés finu à u 1979). A la capitale di l'isula sò vicinu dui citati - Fontana è Kerch.

Un pocu di storia: A Citadella

U primu assicuranza nasciutu in questu locu in l'Età di Bronzu; In seguitu stu locu fù scucitatu da i Finici, è più tardi da i Rumani. Iddi apparentimenti, custruìanu una fortificazione annantu à una muntagna à una altitudine di 150 metri, chì era accupatu di ricustruirà è ricustruita tanti volte (ma chì ci hè una parolla chì a furtizza di stu situ era ancu in u periodu prulamanu). L'estructura di fortezza chì era custruita in u XVIe seculu, hè chjamatu bellu pruspettiva - "Citadella".

A parti nordica di a furtizza hè stata custruita in u periodu aragunisi, a parti miridiunali fù ricustruita in a fine di u 16 ° - 17e seculu prima da i Cavalieri di i Ioannites. Siccomu l'isula in quelli ghjorni era sempre attaccatu da i pirati (Berbere è Turcu), era statu legislativamente affirmata chì a populazione di l'isula passà a notte in i mura di a Citadella.

Oghji a ghjente vive in a furtizza, in ogni casu, solu uni pochi famìglie. Quandu visitanu a Citadella, prima di tuttu, pò admira l'immensidad panoramica di l'isula di Gozo, è di a vista di Malta (ricurdate, l'isula accunscia solu 6 chilometri). Ci sò parechji posti in a citadella, chì serà interessante per visità.

In a quadrata hè a Cattidrali di l'Assunzioni di a Virgine Maria. Hè custruitu nantu à u situ di una iglesia esistenti, è chì, in turnu, si trova nantu à u situ di u templeu Juno. U tempiu era custruitu in u periodu da u 1697 à u 1711 anni. Hà a forma di una cruciera latina è custruitu in u stilu baroccu, disignatu da l'architettu Lorenzo Gaf.

A catedrale hè noticheva per u campanile, furnitu cù cinque campane - hè situatu darrìari, mentre chì dui belfri in a parti di fronte hè stata tradiziunale è a pintura di u tettu, chì crea una bella ilusione di a cupola, ma in fattu u teatru di a catedrale hè chjara. Altru attrazioni di a catedrale hè a statua di a Virgine Maria. À a catedrale, ci hè un museu, in più di più di 2 000 exhibiti sò stati guariti, cumprendi pittura è un archiviu di a chjesa. A cattidera di travagliu tutti i ghjorni, solu i domini è i festivi, da 10-00 à 16-30, cun u pagamentu di 13-00 à 13-30.

À u listessu quadru hè u palazzu di u viscuvatu, chì hè distinatu da boni corniche chjudi è molti picculi dati adorning the facade, è l'esplendori straordinaria di l'internu, è u tribunale. In più, l'interessu di i visitori hè causatu da l'armaria, u museu archeològicu (questu hè u primu museu in Gozo), u museu di scienzi naturali, u centru di l'arte folklante, u museu di u folklore è u museu "a vie preso".

In u museu folkloru pudete vede un mezzu anticu custruttu (a mità di mità era stata fatta in opera cù l'aiutu di i scecchi), i travaglii, ogetti di campagnola in Gozo.

Hè bisognu di visità è i graneri di a furtizza - ci sò 3 d'elli, sò fatti in forma di una buttiglia è anu una capacità totale di 100 m3, a più grande hè di 11 metri di profonda. À un tempu chì Malta era sottu regnu britannicu, i graneri eranu cunverti per almacenà l'acqua è utilizatu com'è tali finu à u 2004.

Ogni postu di a cità

In più di a furtizza, a cità hà altre attraimentu, cumprese 2 tiatori, una biblioteca, un grande parco è parechje iglesias belli. Attrae a so bellezza è a piazza centrala di a cità nantu à quale hè u mercatu.

A Chiesa di San Francesco fu edificata in u 1495; si trova nantu à a quadra di u listessu nome, chì ghjornu hè quasi nentru u centru di a custruzione questu area hè stata cunsideratu un subborgu di a cità. A struttura hè sbattulata da una facciata decorata cù statues è un balculu chjucu, è un bonu interni cù freschi di l'antichi freschi è boni d'utile stigghi di maravigliosa. In a piazza hà una bella funtana, custruita in u seculu XVII.

Hè assai bella è a basilica di San Giorgio, ricivutu i epiteti di "oru" - per u lussu di decorazione interiore è "marmo" - per u lussu di l'esterno. L'altare di a basilica è u so arcu sò fattu quasi sanu di metalli preziosi. A statua di San Giorgio adornu a basilica hè fatta da u famosu scultore Azzopardi; A decorazione interiore hè fatta da no articuli più famosi - a pittura di a cupola appartente à u pittore Giovanni Conti, altri elementi di a dicurazioni sò fatta da Mattia Preti, Fortunato Venuti è altre famosi pittori.

N'àutra chiesa chì meriteghja attenzioni hè a Chiesa di Nostra Signora di Pompeii, custruita in u 1894. Dopu una facciosa modesta cù un finestru estretu hè una decorazione luxosa, è a campana chiesa hè visibili da quasi nudda parte di a cità. Hè situatu nantu à a strada di u duttore Anton Tabone, vicinu à a strada di a Republica.

U più anticu di tutti i monasteri nantu à l'isula hè u monasteru di Santu Augustinu, erettu in u 1453 è ricustruitu in u 1717.

Vacanze in Victoria

A cità di San Giorgio si celebra à una grande scala (si celebra u 3 ° domenile di u lugliu) è u ghjornu di l'Assomption di a Vèrgine, celebrata u 15 d'Agostu è esse una festa statale maltisa. Uni pochi ghjorni nanzu à a festa di i strati di a cità sò decultuinati, ogni leve scumpiglia cù u focu di u focu cù u so splendore.

Hotel è restaurazione in Victoria

In Victoria, sicuru, ci sò hotel, ma micca troppu grande - a più di l' abitanti , ateroleti è villi maltisi nantu à l'isula sò in e zoni di a cità o più vicinu à u portu. In principiu, u grandu di l'isula hè tali chì puderete andà in ogni locu, è senza alcuni averebbi à a Victoria, cum'è e alla strade di l'isula guidanu quì.

Hotel in a cità si trovanu fora di l'attraversu - chì ùn hè micca strana, datu a talla di Victoria. In u centru sò 3 * Hotel Downtown Hotel cù 40 stanzi. Gozo Village Holidays hè un hotel in u centru per i amatori di "vacances rurale" cù una piscina aperta. Altri hoteli di 3 * - Gozo Farmhouse è Case di Gozo di Carattere (sò situati vicinu à u Downtown Hotel).

Ci hè una bundanza di cafesi è ristoranti di a cità, cusì dopu una visita à l'ochju pudete esse un lunchtu delicious. U risturante di a culleghja maltisa It-Tokk, Ta Ricardu, situata direttamente in a Citadella, induve puderete dumandà una platea tradiziunali maltisa è un cunellu in Maltese (cù spaghetti o cù patate) meritava una attenzione especial. Ci sò parechji ristoranti sò stati nant'à u quadru di a cità. In ogni locu diventeranu a talla di porzioni è u gustu tremendano di l'alimentariu.

A cumunicazione di trasportu

In Victoria hè un terminal di autobus, da ellu pudete alcuni alcune à alcuna cità nantu à l'isula.