Casteddu Haapsalu


U Casteddu Haapsalu, in Estonia, hè un altru monumentu architettonico chì hè prisenti nantu à i terri Baltichi grazi à a vanità di u cleru sacru medievale. In u 13u seculu, Albrecht von Buxgewenden, l'aristocrista di Riga, forma una nova diocesi - u Biseccu Ezel-Wicks. In questu questu, a question hè stata nantu à a custruzzione di una forte forte, chì diventerà u centru di u novu distrettu. U casteddu di Haapsalu hè stata custruita da trè sèculi.

Haapsalu Castle - description

In a parti cintrali di a struttura, a dicisioni di organizà una catedrale. In seguitu, i tribunati di u viscuvu l'aghjunghjenu. Attenti particularmente pagatu à a custruzione di strutture protettiva. Un portu fortifiche di u casteddu era erettu, anch'elli chjappi travagliati è ci eranu stati torretti. Hè pussibule à intervene da trè porte furnise cù ponti elevatori.

U locu per a locu di u casteddu di u viscuvu di Haapsalu fù sceltu cù assai successu. A furtizza era in un picculu muntagnolu, è circundatu di paludi pantani chì impediscenu fermu l'avanzu di i nemici à a porta.

À a vigilia di a Guerra Livonia, u casteddu era furfurtou più forza di travaglii, ma questu, sfurtunatamenti, ùn avianu micca aiutu à salvà da un focu di artiglieria sfruttante. In u 1583, a furtizza di Haapsalu fù parzialmente distrutta è ùn era mai utilizzatu novu per scopi di difesa militari.

In i seculi appressu, nuddu aduprate a ricustruzzione di a residenza di l'antica visu. Residenti di i paesi vicini vèninu solu in a cattena sopraviventa, i muri dilapiedati di u casteddu eranu smanizzati pè a custruzzione di edificazioni residenziale in u distrittu.

In u 1991, u casteddu di Haapsalu hè statu dichjaratu una propria storica di Estonia, i ruins anu stati prutezziunati statali, è dopu un pocu tempu una ricustituzione di grande parti di a struttura medievale si stalla.

Oghje, l'anticu casteddu viscuvaru in Haapsalu hè unu di l'ogettivi turisti cchiù famusi in Estonia. Milani di turisti sò quì ogni annu, assai avvenimenti interessanti sò nantu à u territoriu di u cumplessu: esibizioni, festivals, concerti è fieri.

Legend of the White Lady

A legenda straniera più famosa di a Bianca, hè cunnessu cù u Casteddu Haapsalu. Cum'è sapete, tutti i cons 'stanu strettamenti pruibbuti à viulà u modu di a vita virtu è chjara. Ma un ghjornu un mondu chjucu, chì stava sempre in u casteddu di u Bisbitru Ezel-Vic, hà amatu cù una zitella local. Hà resposta in bonu, ma ùn puderebbenu scuntate in publicu. I amici venenu à u truccu - a zitella disfatta cum'è un omu è ghjuntu in u casteddu per dumandà un coru di a chjesa. I canteri ghjovani cun una bella vucidda piaciu u ghjornu, i ghjovani eranu issa capaci di vedere più freti in i rinchjoli di u forte forte. Ma doppu qualchì tempu anu vistu esse espunutu, l'aristucratu arraggiu urdinatu di scaccià u monacu imprudentu in prigiò è a ragazza murata. Per un bellu pezzu, i mura di u castellu Haapsalu strenghje cù i so chianci e dumande à l'aiutu, finu à chì u martiri hà mortu di famu.

Dopu quandu, in ogni luna di luna d'agostu nantu à u muru di a cappella, pareva siluette di a Signora bianca - a stessa zitella chì hè mortu in nome di grande amore. Ogni Agostu nantu à u territoriu di u casteddu in Haapsalu, u famoso Festival di Musica bianca in Estonia è e rendimenti teatrali dedicate à legends medievali lucali.

Informazione pè turisti

Andendu à u palazzu di u viscuvu di Haapsalu, preparate pè u fattu chì u ghjornu di vista di u roggiu ùn vi vene micca, specie si viaghja cù i zitelli.

In u territoriu di l'antica furtizza, ci hè un grande museu, situatu in a torre di Toom-Niguliste. L'exposizioni prisenti anu vistu di ete tempi riguardanti a custruzzione è a storia di u casteddu.

Assicuratevi di cullà in u campanile. Ci hè un spaziu di cunsigliu spiante, chì offre una vista impressiunale di l'area circundante. Pudete ancu cullucà à a parte di u muru di u casteddu chì hè apertu à i turisti. Da quì, pudete vedere una maraviglia panorama di a cità cù Tagalaht Bay.

In u patiu ci sò assai siti fascinanti. Quì pudete visità diversi tineddi chì l'artighjani tradiziunali cumeneghjanu i travaglii d'arti ghjustu davanti à vostri ochji. Se vulete, possa ancu participà à u procrettu creativu è cumprà ricordi d'autore per a memoria. Per i zitelli, u duminiu iniziale di modu medievale hè furnutu. L'adulti pò praticar in arcusgi è participanu à altri entertainamenti tematichi.

Parechji circondi interessanti sò oculeti in elli è i mura di u casteddu di Haapsalu. Per esempiu, una infermiera medievale chì prutege a macchina di un medico cun un pico, o un laburatoriu alchemicu cù e diverse droga è i stranieri.

Da maghju à agostu, u casteddu hè apertu à i turisti ogni ghjornu da 10:00 a 18:00. Custa di u bigliettu dighjunu:

À altri tempi, l'ore di apertura di u cumplessu sò ridduciuti. Aprecia à 11h00 è cera à 16:00. Da ghjinnaghju à marzu, i prezzi per visità u casteddu di u viscuvu di Haapsalu sò ridduciuti:

Da uttrovi à aprili, pudete scrive u territoriu di u casteddu solu trè volte à settimana, da u vennari à u domicile.

Cumu ghjunghje?

Una volta in Haapsalu , ùn hà micca bisognu da aspittà u so attratore principali. U rollu di u rughjone di u Casteddu Haapsalu hè visibule da quasi ogni cantone di questa cità petite. Inoltre, à e carru, ponu truvà ghjunti signali chì apunta a direzzione à u complexu di u casteddu.

Pudete fà piglià à a porta di u cantu di a cità o di a piazza di u Castellu. Ci hè una altra attrazione à Vaba Street, situata vicinu à u parking gratuitu.