Vasa Museum


U museu Vasa (Vaza) in Stoccolma hè micca solu un attrattu turisticu d'Svezia , ma ancu un munimentu dedicatu à u flagship falluta di a flotta sueca, u navi Vasa. Questa navi hè unicu in u so tipu per diversi razze. U primu, hè l'unicu mudellu di u bastimentu di u 17u seculu chì survigliò solu. Iè, è i navi chì battani u mari à menu di dui kilomitri, è affucatu, micca troppu. Perchè ùn era abbastanza? Averete nantu à, è scuperta!

Prima è l'ultima natazione

In prima, u vela Svedese Vasa, deprezzatu in a foto sottu, hè cuncipitu cum'è u flagship di a flotta sueca, per quessa era ghjustu è bè armatu. A custruzione di stu giantellu hà fattu cù a surviglianza persunale di Gustav II Adolf, rè di Svezia. In u 1628, nantu à e ordine di u Re, u navi Vasa hè stata rimessa à Stoccolma. Da quì cun esforzze considerablementi era mandatu à u so primu travagliu, ma un ventu forte u purtatu hà fattu u fattu chì si chjuseanu in l'isula di Bekholmen.

Durante a sospechai di e cause di u disaster, fù truvatu chì era affucatu solu per l'ambizioni di u monarchu. Dopu tuttu, ogni cumpunente di a custruzzione, ogni passu è passu di u re cuntene à persona. I travaglii ancu in a custruzzione vinianu mancalli in a custruzzione è anu aghjatu in u largu di u mari in 2,5 m, ma questu ùn hà micca salvatu Vasya da a morte previsible. U so centru di gravità era moltu più altu ch'è deve esse, perchè u bastimentu affucò tantu.

Funzioni di u museu Vasa

U museu di Svezia , dedicatu à u Vasa, hè unicu in u so tipu solu in Svezzia, ma in u mondu sanu. Dopu più di 300 anni di tentativi successi, u vapore di Vasa hè statu risuscitatu da u mare. In u 1961, era stata purtata à l' isula di Djurgården, è versu u bastimentu principia a custruzzione di un museu storicu. Hè quì, in Stoccolma, è finu à questu ghjornu hè u museu Vasa.

E so accessori sò stati custruiti in modu cusì chì u bastimentu pò vede da ogni alzonu è altitudine. U mastru di u bastimentu passanu in u tettu di u hangar è si rispose. Ci hè dettu chì u spettaculu serà assai piacevule à i carusi, sunnannu di l'atti maritimi è à l'omi adulti. In u locu duvere vede una curiusità - un vera battaglia di battaglia custruita quattru seculi prima!

Chì ci hè interessante nantu à u museu?

E veramente, u museu-navi Vasa in Stoccolma hè cunsideratu un locu assai interessanti. Hè difficiulmente imaginate, ma u mari hà sparnatu u bastimentu, tornendu à un state pristinus. Tutte e figuri stampati, stati è ancu elementi più chjucchi sopravivuti, pudete subitu subitu vedere parechji scudetti survivanti di i membri di u mandò. Interessi considerablementi hè ancu esibitutu parch'ugine. Ùn ùn parevanu minzogni per parechji seculi in u mari.

Ancu in u museu pudete sapè nantu à tutti i tentattivi di crià stu navi da u fondu, acquistà acquistatu di a storia di u sviluppu di l'equipta di scuba. Per a diversione di i visitori si prisenta una macchina sottu, chì face pussibile sienti cum'è u capitanu di sta muntagna. Quale hè chì sapi, forsi avete rinviatu à purtà stu "valvu" à u so destinazione - a base navale di Elvsnaben?

U prezzu di visità u museu Vasa in Stoccolma hè di solamente 90 kroons (circa 4.5 cu), ma hè megliu di pruggira un alloghju quandu più prestu, perchè sempre ci hè vaste coleta chì righjunghje 200-300 persone.

Modu operatore

L'accessu per i visitori si aghjusta ogni ghjornu di 10:00 a 17:00, solu da i mesecchi: u ghjornu oghje u museu hè apertu à 20:00. Per restà in a capitale sueca in l'estiu, pudete ghjunghje à u museu da 8:30 a 18:30. Ancu s'è vinutu à Stoccolma per a shopping , assicuratevi di visità stu museu, dedicatu à l'ambizzioni umani eserichanti. Assicuravi, ùn site micca disappointed!

U Vasa Ship Museum in Stoccolma - comu?

Stu museu si trova in Stoccolma à Galärvarvsvägen, 14. Da a stazione centrale à u museu, andà caminariate da 30 minuti. Pudete utilizà trasportu pùblicu : u trasportu numero 7 da Hamngatan, un bus numero 69 da l'stazione o 67 da Karlaplan. Da a cità vechja à u museu Vasa ci hè un tramu di acqua. Prima di visità, hè megliu scopre à anticipazione se l'esposizione hè chjesa per a ristaurazione (hè tenuta parechje volte annu).