Museu di l'alcoolfu


U Museu di Alcohol (Spritmuseum) hè un attrattu interessante in Stoccu , micca da u museu di u Vasa . In questu pudete amparà nantu à a "storia di l'alcoolofia" di u paese - di i tipi è di i modi di pruducia l'alcool, à e cose di l'emergenza di a Lei Seca, è chì simuli simplici pruvò di circustandà, è pruvate ancu parechji tipi di prudutti alcoolichi.

Un pocu di storia

A data di l'apertura di u museu di l'alcooldu hè 1967. Allora era situatu in a cità vechja, in u locu di u Palustre di Grönstead. Finu à l'anni 1960 in questu edifiziu ci sò stati magazzini di a vintura di vinu Vin & Spirt AB. A basa di l'esposizione di u museu hè a materiae dispostu à a mostra, dedicata à u 50 anniversariu di a cumpagnia.

U locu di e magazzini è l'uffiziu era sceltu senza casu - u locu hè vicinu à a Stazione Ferruviaria Naziunale, è i prudutti sò più megliu di mandà. Un fattu interessante hè chì ci era un ascultu specialu in a custruzzione, in quale hè statu posta u carbu tutale di l'alcohol.

In u 2012 u museu si move. Avà hè situatu nantu à l'isula di Djurgården, è un spaziu più grande di a stanza (hè 2000 metri quadru) hà permessu di sviluppà significativamente a so esposizione.

Ciò chì aspetta à i turisti?

Oghji pudete vede quì:

  1. U vechju pruduttu usatu per fà u vinu è i moonshine utilizati per fà u primu travagliu da u granu è di altri granuli, è dopu, dopu a prucessu reale hè statu emissimu, per utilizà grani per a pruduzzioni di l'alcoolu - da patate.
  2. Una cuculla anu unica, sopra , hà ricevutu u nome in onori di u "primu platu", preparatu nantu à a basa di u lampu, quandu i pezzi di carne, u pani eranu simuli cavalieri in una cantina alcoòlica, è tuttu tuttu era cunsumata com una sopa.
  3. U cullizzioni di vigneri di vinu .
  4. A buttiglia di vinu chì ùn pudere micca solu di sapè ciò chì i vini di vinu è vodka hà vistu prima, ma ancu appruntendu a tradizzioni suecera di edili bevi, acquistu di canzoni di bevi, duie veiculi è pocu novi. A strada, a tradizione di imprella testi di canzunadissimi di canzoni in li libretti in Svezzia hà sviluppatu durante un bellu tempu: hè cunnisciutu chì u cerveletu sottu l'influenza di l'alcoolì, pò abbandunà solu u testu, è cù l'aiutu di l'libretti tutti i participanti di a festa pò cantà canti cun piacè.

A visita à u museu finisci cù degustazione - i visitori pudete pruvà:

Cumu visità u museu di l'alkohol?

Hè situatu à l' isula di Djurgården (Djurgården). Pudete ricevi cù l'autobus Nos. 67, 69, 76. U museu travaglia ogni ghjornu (eccettu per i festivi ); Inghjenna a so travagliu à 10:00, è finisce in l'estiu à 18:00, u restu di u tempu - à 17:00; i marcuri nantu à u museu "ghjornu longu", hè apertu à 20:00. U costu di a visita hè di 100 CZK (circa 11.5 di i soldi).