Rusendal


In u centru di Stoccolma , in l' isula di Djurgården, ci hè a residenza di re suecos - u palazzu Rusendal. Tradottu da sudu, u so nomu sona cum'è u Palazzu di u Vallu di Rosi. Stu nomu riceve per u locu in un bellu ghjardinu, induve annu duie decenii di variità di sti fiori fragranti ciurianu.

Fondo Storicu

A storia di a creazione di u palazzu di Rousendal hè interessante:

  1. A stu puntu l'isuli di Djurgården anu avutu prupietà di caccia. In u 1823, per u Rè Carlu XIV di Juhan, chì era u primu in a dinastia di a Bernadotte, principiàvanu di custruisce un palazzu . U bastimentu in u 1827 hè stata finita. Quelli di u palazzu anu pensatu per a solenza è u restu di u re da a vita di a corte.
  2. U prughjettu palazzi hè statu creatu da unu di l'architetti pontevole di Suécia, Federic Blom, è di l'architettu di Stoccolma, Fredrik August Lindstroemer, chì hà fattu i primi iniziali di l'edificiu. In seguente à Rusendal fù u pabelluni di a Reina è a Corti Guardia.
  3. A custruzione di u palazzu marcatu l'iniziu di l'accilzagatu di sviluppu di Djurgården, chì diventò in una area l'elite di a residenza di a capitale sueca . Dopu à a morte di u Rè l'Oscar II in u 1907, i so eredi hà decisu di turnà stu bastimentu in un museu in memoria di u grandu monarchu sudu.
  4. U Palazzu Rousendal hè un esempiu unicu di l'stile di l'Imperu Europeu, chì in Svezzia hè chjamatu l'stile di Karl Johan. Disappeared after in altre paese europeu, stu stile hè sempre popular in Scandinavia.

Interni di Rusendal

Oghje, u palazzu finta in una manera majestuva cum'è in i tempi di a vita è di u regnu di u Rè Carlu:

Dopu à esaminà i palazzi di u palazzu, sarà piacevule à passighjà vicinu à i camiceria di un bellu ghjardinu, in u quale non solu chjaru rossa, ma ancu parechji poni tropichi. In un cafè, situatu in vitale serra, pudetebbite beie un tazza di caffè cù u famusu bun Sueco.

Cumu à u palazzu di Rusendal?

A manera più faciule per arrivà à l'isula hè u Djurgården, induve si trova u palazzu cù metro (stazione T-Centralen). Allora andu bisognu di trasfirià à u busu 47 à a stallà "Rosendals Slott".

Visita u palazzu di Rusendal hè pussibile solu in l'estiu è solu cù una guida in a gira . U tempu di u so travagliu: da u marti à u marcatu di 12:00 a 15:00.