Museu di l'Armata


Magic Stockholm , una di e cità più pintoresca in Auropa è a capitale ufficiale di Suède da a mità di u 17u seculu, hè u puntu di iniziali per a maiò parte di vite per u Regnu, è per una bona ragioni. Questa terrazza maravigliosa hè diventata per parechje attraversu , cumprese musei , chì a fama è a pupulazione ùn ponu esse sottumessi. In u nostru articulu hè un locu privatu per visità, chì ogni visitante strangeru deve visità in Svezia - u museu di l'armata in Stoccu.

Fatti storici

U museu di l'armata di Svezia (Armémuseum) hè stata fundata à a fine di u XIX sèculu. (1879) in u distrettu di Esthelm - unu di l'elite distretti di Stoccolma. Cume deve esse nutatu chì u postu duva u museu hè statu creatu, da a mità di u seculu XVII. hè stata utilizata pi mutivi militari, quì per più di 300 anni, ci era un depostu d'artiglieria. A strada, urigginariamenti u museu hè statu chjamatu Artilleria Museum, è solu in i 1930 hè statu rinuminatu u Museo di l'Armata in modu di rifattu più precisamente a direzione. 10 anni dopu u bastimentu hà survivedu maiò reparachi: i tempi antichi fùbbenu riacquistati è i stanzi novi è moderni sò state aperti.

In u 2002, dopu un tempu longu di uccidinamentu, u Museo di l'Armata in Stoccolma torna scambià i so porte à tutti i clientni è era ancu ricunnisciuta com'è a megghiu galerie metropulita in u 2005, chì l'hà fattu ancu una pupulazione grandi più grande trà i suecchi è i visitori.

Chì ci hè interessante nantu à u Museo di l'Armata in Svezzia?

U Museo di l'Armata, situatu in un grande edifici di 3 stale, hè cunsideratu unu di i musei stòrici più interessanti in u paese. A so cullizzioni hà più di 100 mila objetu, chì variendu da l'Edat Massu à i nostri ghjorni - da uniformi è armi à venditi, pannelli è telefoni. I più piacevuli à i visitori di u museu sò:

  1. Una grande sala storica in u 1u chjave, induve hè una esibizioni permanente, chì rapprisenta un passaghju chronologicu per a storia di u Suèghjia. U focu principalu hè nantu à quelli persone anu patitu da i guerri è l'ostilità di u tempu.
  2. U secunnu pianu illustrà 1500-1800 anni. è tutti l'avvenimenti ligati à stu periodu.
  3. L'ultimu terre prisenta i tesi più tardi di u 1900. Ci hè ancu un arme di armi induve puderete amparà più nantu à i tipi di furmazione è u so sviluppu.
  4. Sala di Raoul Wallenberg. A mini-exhibition hè dedicatu à un omu chì salvava decenà di migghiara di persone da i Nazis.
  5. Hall of trophies. Una cullizzioni unica di articuli captuinni durante a guerra, tra cui ci sò arche cusuli, pistoli, bandieri è ancu strumenti musicales rari. I esibiti di sta mostra sò parti di u patrimoniu culturale mundiale.

Inoltre, ci hè un archiviu è una biblioteca, un attellu, una sala di cunferenza, una buttrega di souveniri è ancu un restaurant nantu à u territoriu di u Museu di l'Armata in Stoccolma, induve pudete avè un fucusu cù una di i platti tradiziunali suecchi, piacenu delliottis pasti è bè da un vetru di vinu o di cervecita.

Cumu ghjunghje?

Ci hè parechje modi per arrivare à u Museu di l'Armata in Svezzia. Cogghiamu ogni unu d'elli: