Chiesa di Santa Clara


Suviè hà una struttura unica è assai originale. In u centru di Stoccolma, i turistici vanu un unu di i più grandi maestosi è belli riligiosi di u paese - a chiesa di a Chiesa di Santa Klara. Questu hè u tempiu Evangelicu-Luteranu, chì hè in effetti.

Infurmazioni ghjugna

U Santuariu si trova in a zona di Norma è hè cunzidiratu un munumentu storicu è architetturale, degnu d'attenzioni di i turisti. A custruzzione hè a più alta in Stoccolma è alcuni 116 m. In u paese hè solu a siconda à a Cattidrali, situatu à a cità di Uppsala .

A custruzione di a chjesa di Santa Clara principia in 1572 nantu à i ordini di u Re Juhan u Terzu in u locu di u monasteru distruttu. U so design era fattu da u famusu architettu Hendrik van Huven. True, i famusi spiers di u sacru eranu stati solamente in u 1880. A ghjesgia hè custruita in duie stili: Neogheticu è Baroccu. Hè cunsacrata in 1590 in onore di Clara d'Assisi, chì fundò l'Ordine storica di Clarissa.

A facciata di u Santuariu

U temple era custruitu di briocchi rossi, anche di stati missiuni oghji è negri di diversificà a fachada. L'altezzi sò cumandati cù crucialli, foru falsificati da l'artighjani lucali, è in u centru era un cavallu d'oru. I mursu di a struttura sò decorati cù arcati cun un rolu è cumplementatu cù l'armatura di armori Lilly è Wrede.

In a chjesa in u 1965, 35 campane sò stati cast, colati da u bronzu è avè una massa tutale di 8,5 tunniddati. A più grande di elli pesa 1.700 kg, è u più chjuve - 20 kg. Piglissi l'ore cun un sonu maravigliu è cuddinu l'attinzioni di not only parishioners, ma ancu i turisti.

U so apughjatu mudernu hè stata rivinata in l'ultima ricustruzzione in u 1884. U burlatu di u bastimentu era cupartu da 1.5 mila pezzi, scucchiati da u cobre, in u 1930.

Descrizzione di l'internu

L'internu di a chjesa di Santa Clara pò esse cunsideratu un mudellu per un avvenimentu riliggiusu solenni. Hè duminatu da culori bianchi è oru. Prima di l'icona principali di u tempiu, chì detica un episodiu da a Bibbia (quandu Ghjesù Cristu hè sbulatu da a crucifixion), dui angeli di peddi intrecvanu i ghjinochji.

L'internu di u tèmpiu hè una nave è ghjunta à i visitori cù a so ricchezza. Eccu:

L'altare di u santariu hè ghjuntu in noi à a so forma originale. Hè statu creatu in u XVI sèculu. I mura è l'arcatura sò stati pinti cù storia biblica di Ole Jortsberg, è u tettu hè impauritu cù un gran numaru d'archi framed cun paintings è ornamenti nantu à temi religiosi.

I candi di lighjesi di a chjesa si sò decorati cun una decoru doru, è da a luce di i vitrati di u vitru chì formanu una magnificenza perfetta. Unu di l' attrachjanti principali di u sacru hè l'organu, chì ghjè sempre bella ghjucatu.

Chì ellu hè u tèmpiu famoso?

A prossimu di a chjesa di Santa Clara hè un anticu cimiteru, induve i famusi residenti di a capitale sueca anu sipatu da u 17e seculu. Eccu ci sò oghji artisti, pulitici, scrittura di praticali chì fete una grande accunsità à u sviluppu di u paese. À a chjesa u restu Karl Michael Balman (musicista), Anna Maria Lengren (scrittore), Nils Ferlin (songwriter). I so monumenti sò maestri maestri.

In a chjesa di Santa Clara hè u centru di l'attivitati caritariu di a cità. Eccu, i persone è i refugees sò sempre cunsigliatu è di vistimenti. Ancu in u tèmpiu ùn ci hè l'aiutu psicologicu à l'addicti di l'addumani è l'alcoòlichi, è i sacrificadori attribuiscenu l'alimentariu per i prigiuneri à e prisenzi capitali.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Stoccolma à a chiesa, pudete camminate longu i strade di Malmtorgsgatan, Vattugatan è Drottninggatan. A distanza hè di 500 m, l'alte ghiacchiali di u tempiu sò u puntu di rifirimentu principali per a ricerca.