Museo Nazionale di Suécia


U Museo Nazionale di Suécia in Stoccolma hè un veru tesoru di l'arti fine in u paese. Stu locu, chì hè un cultu per l'amatori di pittura, sculture, porcellana, etc.

Situazione:

U custruzzioni di u museu Naziunale si trova supra a penisula di Blasiholmen in u centru di a capitale sueca. A causa di a ricustruzzione di u principale bastimentu, l'exposizione hè stata mudificata in l'Academia Righjunali di Arti Liriori in Fredsgatan 12.

Storia di a creazione

U principale crescente di u Museo Naziunali di Svezia hè stata fatta in u principiu di u XVI sèculu. A cullizzioni persunale di u re suceta Gustav Vasa da u Castellu di Gripsholm era a basa di a so prima esposizione. In i 40 anni. Seculu XVIII. in Pariggi per a dinastia Rialta sò compratu numerosi mudele di maestri francesi. Ntô 1792 Gustav III mortu, è a reta collectionsu di l'arti fine fù trasfiruta a u Museu Naziunale, diventendu propiu di u populu.

U museu nantu à a penisula di Blasiholmen hè stata fatta in u prugettu di l'architettu tedesco August Stuyler in u 1866 in u stile rinnovatu. À l'annu, a custruione di u Museo Naziunale hà cambiatu internamente per i cresciti di cenni per esibiti, ma ùn hè stata ricustruita solu.

Chì ci hè interessante nantu à u Museo Naziunali di Svezia?

In u 2016, u Museu Nazionale celebrà u so 150 anni anniversariu. Inoltre l'edificazione hè moltu restituzioni è s'assumiglia à un anticu casteddu . Dintimi sò rooms very spacious, à i galeries più altu cù una scala enormi. L'exposition museu comprende 16 mil pittura è sculture arti, è dinò 30 mila opere di arti decorativu è aplicatu. Tutte l'uggetti prisentati prisentate sò in 3 stanzi principali:

  1. Pittura è scultura. In u salone di l'arti pudete vedere i pittori di maestri famosi cum'è R. Rembrandt, P.O. Renoir, P.P. Rubens, F. Boucher, P. Gauguin, E. Manet è assai altri. Ci sò assai pittura di artisti neerlandeses di u seculu XVII. è Francesi - u seculu XVIII è ancu pittura italiana è ancu una cullizzioni di icone russa. Per separà, vi vale a nutari una cullizzioni di pitture da l'artisti suecchi, include opere di "Lady under the veil" da A. Roslin è "Dancing in Ivanov Day" di A. Zorn.
  2. Dove è gravure. Mantene una grande seria di travaglii di distanze intervirsi, da u Medievu à u principiu di u XXu seculu. Quì pudete apprezzà i gravure di E. Manet è i scritti di R. Rembrandt è Watteau, i maestri lucali sò rapprisentati da i travagli di Johan Tobias Sergel è Karl Larsson.
  3. Disegnu è arti è articuli. Stu dipartimentu hà una cullizzioni sustinirenti di prudutti di porcellana, ceramica, vetru, tessili è metalli, pudete vedere mobuli è libri antichi.

U museu possa una biblioteca d'arti, accessu à i tesori di quale hè apertu per tutti i tempi.

Cumu ghjunghje?

Visita l'exposizione di u Museo Naziunale di Suécia in l'Académie Reale di l-Artsi Libri pò è ponu arrivà cù metro o bus. In u primu casu, avete bisognu à un'altra trà e duie steduti più vicini di u metale di Stoccolma - Kungsträdgården o T-Centralen. U busu più vicinu di autobus a l'Academia hè chjamatu Tegelbacken.