I vestiti di u vestu più ridiculu

Sfurtunatamente, oghje micca tutte l'alchimie sapete sceglie un travestitu veramente refinatu è uriginale. Molti picciotti chì sò cundiziotti in i so fantasìi, chì in fattu si face più gustu bellu gustu. È per ùn ripetiri i sbagli di i donne ignurante di a moda, oghje u nostru articulu hè dedicatu à i vestiti di u vestu più ridículu.

I vestiti di u vestu più ridiculu nantu à a Terra

Di sicuru, i vestiti di u vestu cù u desideratu stupidu pò esse annunziatu annantu à Internet. I bloggiani inghjuliusanu micca a stancu di scaccià i schiettu di l'altri. Ma oghje prestu prestu a cura di vestiti, chì si parranu in tutte e mondu.

Uovo di Pasqua . Unu di l'imbottiture più ridiculu fù presentatu in u 60 anni in retrospettive in San Francisco. U vestu era in forma di u ovu di Pasqua cun una frazza per a fàccia. Questa edizione principessa era attaccata à a manu, è hè statu prisintata per spettaculamente assai da u stessu Yves Saint Laurent .

U travagliu di l'aligeri . In u 2014, i diseggiani italiani prisentatu un ghjittisiu generale, per fiacidu pocu, inusual. U vistimentu era fattu di lacce in un stile simplice. Ma era cumplementatu da un numaru assai inaccurate chì rimpiazzò u vechju tradiziunale. U filamentu di ferru era impannillatu in una fathin delicata. E in generale, tali elementu creò l'imaghjini di "micca di stu mondu".

Un vestitutu di cunvessi . Questa edizione maestra pò vedà videndu à i manifestazioni di i disignuri di moda chinesa. U vestitu hè rapprisintatu da un stilu curtu. In questu ùn ci hè mancu un minimu minimu di tela. U condard sò manteni in un corpu fiatu di a linea, chì, sicuru, hè micca visibiliu.

Vestitù di vestiti da u paper. U ghjocu di l'articulu di i diseggituri Anne Kagawa Lee è Catherine Chalifox ùn hè mai statu pittatu. Ma u furore pruduciutu da a presentazione di stu vestu mertu hà da parlà finu à quì.

Vistitu di balloons . Ùn una sposa in strange convicciuni hà datu preferenza in u sensu litterale di a parolla à l'aria. Invece, i disinfettori di moda chjamanu sti donne di moda "e mòglie di u paglia".

Dress-cake . Per a prima volta u ghjocu era statu prisintatu da u cunfisori islandese Lucca Sigurduttiru com una òpira maestru comble. Ma più d'una volta dopu chì ci eranu abiani "creativi" chì si mette nantu à articuli simili.