Epoveru in salamu pè l'invernu

Sauerkraut - raznosol tradiziunale, preparatu più spessu di col biancu - hè assai populari in parechji paesi, cuntene assai sustanzi utili per u corpu umanu, prumove a bona digestion.

A salatura (o souring) à a colti in salata hè un modu speciali di preparazione è à tempu di prisirvà stu pruduttu, cunnisciutu da tempi antichi (hè semprici, cum'è tutti l'ingeniusi). Zucchini crushed secrete juice, seguitatu di fermentazione lattica. Pudete un col agghiu è senza sali. Per fà questu, in un cuntainer cù a col puddle o chopped (e àutri ingredienti), aghjunghje un pocu acqua friggida è facia esposizione à esse prolongada à l'oppressione (quella, pressa à l'artile). In questu casu, a fermentazioni si mette senza manghja, perchè stu pruduttu hà manteneutu per esempiu, questu quì, stu metudu hè bisognu di un accentu à pocu diffirenti è, almenu, a presenza di una cantina.

Si preparate a crapau per l'inventi in u tempu, puderete diversificà a vostra tassa cù l'insalati di vitamina, soppa aromatica di colti è borscht , pasta delta cù foglia in coltone è altri prudutti maraviglii preparati nantu à a basa di stu razosol apparentiosu in u periodu d'inguernu.

Dicinu cumu di purtellesi in a brine.

Eppuru, per a salatura, aghjustate un forse densi, stritti è unbuttoned, cun lavurati manciosa limu, presu da i letti dopu a prima glutine di u lume, chì hè facilmente determinate da un gustu duce dolce. Puderete o tagliate u col, andatu ancu cù un salitu, mischjianu, pezzi, è poi poverà annantu à l'oppressione. Graduatu u zitellu saldarà. Sempre nantu à e foglie di col freschi i bacuri d'acidità lattica furnisce u principiu è u sviluppu di u prucessu di fermentazione di zucarinu da u ziddu di u cultante è formate l'acidu lattice chì, per via, è impedisce u sviluppu pussibbili di fungi di mudelli.

Dopu à 2-7 ghjorni (secondu a temperatura di a sala) a fermentazioni lattica hè cumpletu, i cuntenenti (se ùn sò micca assai enormi) si deve esse traslatu à una sala più fresca (una cantina, balcone videndu) per evità perossiazione (in colti grandi cunsiglii hè megliu da una volta in u col a cantina, beni, vene un pocu lento).

À spessu, a col abultava hè fermentatu cù quartieri o ancu i mei. Inghjustu cù a colina prima di salatura (o sourcing senza sali), pudete aghjunghje l'alburi densi (per esempiu, cranberries o cranberries), manzanas, vegetale lettuce (carotta, beet, pomi dolci, etc.).

Ci hè parechje ricette, certe volte l'ingredienti includenu uni spices (peppercorns, fennel seeds, sins aucchino, finocchia o cilantro, inlorescenzi di lignu, foglie foglie, etc.). Tali additivi, di sicuru, ùn sò micca solu dà l'gustu caraterale di u culdinu stessu, ma ancu cambià u gustu di i prudutti chì fermentanu cun di un containeru cumuni. Sò particulari interessante sò e manni spugbati di col.

A ricetta per u cracu in salata

A proporzione classica di a capacità di 10 litri (output di u pruduttu finitu - circa 9 kg). Hè cunvenutu per utilizà una paleta di esmalte (ùn deve micca esse difettu nantu à l'internu).

Ingredients:

Preparazione

U zuccaru è l'acqua in a salata ùn sò micca necessariu, a salata hè acquistata in una manera naturali da u risultatu di l'influenza di l'oppressione da una mistura di sal cù culle di col.

Cumpigliulemu a ciorna abbandunà da a col (sò in generale liggi duci). Shink o cut cabbage. A carotazzu scurciata chjappa in capelli fini (hè cunsigliu di usà un raninu, ancu megliu - un rascador per fà zappagini coreani: vera bella). Imbulighte u col cù carri in un cuntainer. Sè siddu vulete, aghjunghjenu frutti di rinsed (per esempiu, cranberries: 2-3 tazzi), mette e pecore è ancu Sprinkle tuttu u salinu. Stir and mop with clean hands.

Pulsà à qualunque ughjettu flat (per esempiu, una tapa da un altru panore - più chjuca, chì facilmente entre u cuntinuu principali). Pudete utilizà altri elementi da i materii corsi inactivi. Da quì sottu stabiliscenu u capu, questu, a carica. In u so rolu pò esse attu ognunu l'uggetti pisci pezzi, per esempiu, e pedicole liscia o un cuntinuu di l'acqua. U col puderà darà u zucchero, un pocu nuvellu, saliendu da sottu a tapa. Dopu à 3 ghjorni, rinfriscà u yugnu, è puderete chjappà colti in viti di vetro.