A vallée di Bujang


Viaghjà in Malacca , pudete pruvà numerosi tipi di recredu è divertimentu. Basta nantu à e piacere di a costa di u cuntinente o visite isulani, scuba divinga è camina nantu à a jungla. Finalmente, passene i monumenti di l'architettura è visitate parechji di i musei più interessanti. È se u museu ùn hè micca una spettazione abituata in l'edifiziu, ma una grandi area aperta? U nostru articulu li diciarà di u curioso valdu di Bujang.

Per sapè l'attrazione

A vaddi di Bujang hè chjamatu un grande complexu storicu, situatu vicinu à a cità di Merbok in u federal state di Kedah. Hè territoriali trà a muntagna di Jera è u fiumu Muda. In certi fonti, a vaddi si chjamava Lembach Bujang, a so area apprussimata hè 224 km². Da u I à u XII seculu in questu territoriu era un regnu anticu - l'imperu di Shriaijaya. Tradottu da a lingua sànscrita, a parolla "budjanga" hà un significatu cumuni cù a parola "snake". Per quessa, in certi traduzzione a vaddi hè chjamata "valle di serpenti".

Oghje hè una di e rigioni archeologichi più impurtanti di u paese. In l'ultimi pochi dighiadi l'archeologi anu trovanu assai artifacti: articuli di celadon è porcellana, ceramica è arcusgii, bèzii di vetri, frammenti di veru vetru, ceramica, ecc. Tutte e trova indicanu chì assai seculi in a vaddi di Bujang ci era un grande centru di cummerciale internaziunale è ancu un magazinu di merchenzie.

Chì vedi in a vaddi?

A più di 50 tempii di e religione buddiscu è induve sò scuperati è sbulicati nantu à u territoriu di Lembach in Bujang, è di ravanti, chì l'età di più di 2000 anni. Edifici religiosi sò chjamati Kandi è ponu attentat à l'impurtanza è l'espiritualiità di questu locu. I temi megliu cunsirvate in Pengkalan Bayang Murbock, chì nowhe oghje u museu archeològicu di a vaddi.

Eccu alcune trova stòrica di questu spaziu, questu hè u primu museu archeologicu di u paese, chì hè stata cum'è a guida di u Dipartimentu di Musei è Antiques. A cullizzioni sana hè spartutu da aduità in dui parti:

  1. Truvate chì prova u valore storicu di a valle com'è u centru cummerciale più grande di i tradutti chini, àrabbi è indiani.
  2. Artifici culturali, religiosi è architetturali di questa era.

In a cullezione di u museu, ci sò strumenti di u metale, diversi decoru, scrive, simboli riligiosi è assai altri. altru

Cumu ghjunghje?

A vallée di Bujang hè situatu circa 2,5 km da a cità di Merbok. Pudete alcuni i seguenti opcions:

  1. In car. In questu casu, averebbe per l'autostrada PLUS (autostrada North-South Expressway). Se vi pruvucarà da a capitale di Malaysia Kuala Lumpur , mantene nant'à versu Kedah, è da i cità di Alor Setar o Perlis, u vostru viaghjate ghjate à u sudu. Dopu avè nantu à u Sungai Petani, seguite u segretu versu a cità di Merbok, perchè vene à u museu archeologicu di Lembah Bujang Museo d'Archeologia è dopu à a vaddi.
  2. Sungai Petani è Alor Setar pò esse acquistatu in trenu.
  3. Per taxi.

A visita in u museu è a vaddi hè pussibule di ghjornu da 9:00 a 17:00, l'admission is free.