Chì ci daveru à u Carnaval?

Maslenitsa hè a festa preferita di i passi di l'invierno, chì hè ghjuntu à noi di l'insù di i seculi. Un saccu di tradizioni è rituali sò cunnessi cù queste festa, cumpresa quella rigalazione à i nostri parenti è l'amichi. Ma, cum'è solitu, si mette in questa dumanda: ciò chì dà, è ciò chì hè datu appuntu à u Carnaval.

Chì ci hè cumune à dà à u Carnaval?

Prima di tuttu, aghjurnà a tradizione folklore. Tuttu, o quasi tutti, sapi chì ogni ghjornu di a simana di Maslenitsa hà u so nomu - una reunione, flirting, gourmands, aperta binge, pescoli, zolovkin gatherings, u domeniu salvatu. Allora, u sabatu, nantu à una zolotkin, una fille (a donna di u so fratellu) invitò a soia-a-lege (a so surella di u maritu) à pancakes è, in regula, u detti un rigalu. Puderete a seguità sta tradizione è prisentanu, per esempiu, à u vostru parente una buttiglia d'acqua calda in una bule in a forma di una panchina, un candileru o un mantellu fermu.

Certu, è in un altru ghjornu di a settimana Pancake, pudete piacè i vostri amici cun un petit souvenir o rigalu. Chì pudete dà à u Carnaval? In principiu, qualcosa, è u limiter - solu i vostri oportunità. È ùn hè micca necessariu chì i rigali anu temi religiosi (icons, colti, amuletteti). Siccomu chjaru di manghjà pancakes à Shrovetide, hè una bona idea di presentà cum'è un rigalu un culinariu culuranu cù ricetti di pancake, è ancu di un settore di spatuli di lignu, o ancu un pane spiciale per pancakes affumicate cù u repertoriu non-stick. Prestu apprupatu è un set di pezzi ceramichi originali, o, per esempiu, un bonu barche di salsa per serve crema amare, una tela pappuluze cù brocca, un candy bar è un vase per fiori. Se i fondi permessi, pudete dà un set di cozzi di fille di tè (coffee) o un ovo fritte cristiano. E, sicuru, i vostri amichi o parenti vi saranu un trosi cunfettu chì vi pudete cocùtulu cun e vostre propriu mani.