I capelli Kanzashi

Vogliu cumprà cun voi cumu fà un di i petali più simplicitji di Kanzash - un petali fretu. Faraghju una fioritura di cinque petali nantu à una foresta.

Hairpins per i capelli Kanceshi à a manu - una classica maestrale

Cusì, per fà, hà bisognu:

Curà di travagliu:

  1. Prima, preparanu a basa per u fiore. Avemu bisognu di manera chì a fiore ùn vene micca di u forapu. Da a cinta ribattighjate u casu, è circà un cìrculu. U diamitru di u circhiu hè di 1,5 cm.
  2. Ora l'avemu cutatu è prucessu l'arghjintu cù u focu (per quessa, un pocu cauterizzatu cusì chì i filamenti ùn esciveranu micca). Quandu tuttu chistu era fattu, pigliate l'agulla è calda-li rossu, è perfugà i so dui forti per a hairpin.
  3. Pusitene un fundamentu nantu à i so studii per chì u latru incorreu di a basa hà vede. Applica una cola pocu entre i buchi è cola u studu cù a basa.
  4. Accuminciamu a fà petali: cut 25 squares blu è 25 squares blu.
  5. Prima sò bisognu di fà un petale internu (aghju unu blu). Pigliemu un quadru è aghjunghje per chì tenemu un triangulu.
  6. Aghjustassi a seconda volta è a terza. A terza volta hè devu un petalo.
  7. In u locu duv'ellu aghjunghji l'intrecciate, ciùtene un pocu (in modu chì l'internu era un pocu più chjuchjeru ch'è u petale), poi brusgiate è pugnene cusì chì e quatru sò stati l'uni à l'altri.
  8. A quadra urdina hè ancu dinò in un triangulu, ma solu duie volte.
  9. È u fattu chì vulemu da strappà u petali culore. Tuttu u petali hè prestu.
  10. Avemu bisognu di 25 petali.
  11. In un latu di u petali ci portanu un pocu peginu è culore u sicondu petali.
  12. È cusì, u terzu, quartu è quintu.
  13. S'hè pegatu u mezzu. Dopu pudemu appricà i nostri fiori Kanzash in i tavulini.
  14. I nostri studii sò pronti!

Queste furfurzuni ponu accammate e capelli à a festa , à e casate è solu per ogni ghjornu. Ju ti benissimu bona furtuna!