Debulebili di caratteru

Quandu si tratta di forziali, scrivemu tutte l'aggettivo nobile, essendu sicuru chì ùn pò esse micca cusì chì ùn ci hè nisuna qualità positiva in a nostra riserva. A fine, una persona hè una persona multifocalizada, è nunda di manera speciale hè chì una persona hè dinò in energia, è capaci di calmà i so empleati cum'è «calce tè in u caldu di u veranu».

E in quantu à i dèbili di u caratteru, quì sò o in brevi assicuranza o à vive senza avè avvisu. È l'unu è l'altra opcione hè ideale per a vita, finu à chì vene un rimettu, in quale hè un incù inevitabbilità di scrivite dui documenti per u vostru epithetimu è per ùn ùn truvà micca in un vicu. Inoltre, l'assenza di questu l'articulu ùn sia micca un plus, ma un minus, è a risposta: "se avissi mancà sbagliate, puderà spiccà immediatamente" vi diciarà nantu à a vostra insincerità.

Cercu avè i disadvanessi!

È e forti e debili di u caratteru bisognu à esse capaci di scopre in un sè stessu. I punti di forza pò esse facilmente detecciate analizà i so talenti. Se u so soltu talentu hè di cullà i stampe, pudete scrive à salvà u sensu di a disciplina, u gustu bellu, l'amore di a bellezza, a perseveranza è a patience.

Quandu si scrivemu o parleri di i debule di u caratteru di una persona, avè dicitu nantu à a scarsa hè sottumette, deverà cusì immediatamente cumu l'oluce è lentamente, cunfizziunate una dignità da ellu.

Per esempiu, se avete dichjaratu chì sapete cumu vede u mondu à l'urganizza, in tutti i culori è l'accentu, dì chì à a scala di u mondu, certe volte ùn avete micca bisognu di chjucu. Ma per u bonu di a causa, sempre sapete cumu ricumandà l'assicurati chì cumplementarii stu "difetto".

Or, sapendu cumu crià un ambienti amiche è tranquillu in un squadra, i vostri qualità amministrativi, cum'è a gravità, l'objetività, a capacità di parlà in u umore imperativo, sò ancu in u prublema di migliore. Ricurdativi: e debili di u vostru carattere ùn deve micca parlatu à tuttu u fattu chì site un omu mistake. À u cuntrariu, diciarà di a grande dignità: a capacità di valutate in modu objettivu.