Yeische - visita obligata

Yeisel - una zona cospetta è antica in u Kuban. Certu, ci sò assai attraversu. Se ùn site micca sicuru chì esse qualcosa di vedà in Yeysk, descarta questi dudati. Questu cità pruvinciali hè incarcerata da unicity di l'architettura, attraente verdura di parchi, quadrate è avere, molti locali culturale è storichi.

Memoriale à i Difendenti di Yeysk

Hè impussibile di ignorà stu cunnessu memoriale unicu, chì hè un arghjone arghjintinu, fringed by l'arbuli perenni è di culurite colorful. A parte principale di u memoriale hè un muru di concreto rinfurzatu, chì detti suldati di a Civila è a Gran Guerra Patria, è in u centru - a Motherland-Mother, chì ti vede è pensanu chì questa hè a più statua di u mondu . E à u muru, u ghjornu è a notte, u focu eternu credi.

Inoltre, prima chì u muru hè una grande struttura - duie stele alta, è trà elle à una alta altitudine hè un munzeddu cù date memorabili, ricorda à e persone di tutte generazioni di a Gran Vittoria è l'eroi chì l'estratti.

Yeysk sputusu

À questu cusì, ci hè un altru attrazione di Yeisk - l'Isula di i Sette Venti. Hè cè famosu per i so sti platti meraviglii, calda cusì chì in u barca vense turisti per un vacanze qualchì tranquillu è piacevule à a terra di u Mari d'Azov. Eccu aghjunghjenu à urganizà i picnics, inghjustificate cù e boni vista di u mare è a mare senza sempre.

Lagu Khan

Se passate più in l'isula di i Sette Venti, pudete acquistà cù a diversità di a flora è a fauna, è à a sponda di u lavu, situata quì nantu à l'isula, diventa più sano cù l'aiutu di fangu terape.

Stu crescente d'acqua hè localizatu 55 chilomitri da a cità, à a terra di u Mari Azov . Eccu avete vede i più grande colonie di i fiammingi, pelican è curuzzu assai grande, - a vista ùn lasciarà micca indiferente.

Hè sorprendente, in l'estiu, u lac Khanskoy s'assucarà completamente, è in u so postu ùn hè solu una capa di salitu. Nanzu, u salinu hè statu minatu quì, ma issa i turisti di tutte e mondu ci anu aghjustatu quì per a fine di u fanguu curative - ci sò legends nantu à e so proprietà miraculosa.

Kosa Dolgaya

In più di u Spirimutu Sandy not far from Yeysk, ci hè una più. Hè chjamatu Dolgoy, è quì hè un centru di ricerca. I turisti venenu per una magnifica pesca, capri di petra caprice, laghi di l'acqua fresca, un magnificu pinu, chì ghjè inghjustu di coglie, è quì trovi ancu una lieva, u raposu è un pignore salvaticu. Hè ancu ind'u sta spitu chì l'hippoterapia terapica hè practiced, quandu per mezu di cumunicazione cù i cavaddi a persone hè guaritu di parechje dolci. E puderebbe guidà un cavallu corsu di i prufessori cresciute chì vi anu da esse studiu.

Monumenti è architettura di Yeysk

Comu tanti autri cità di u Kuban, a cità di Yeisk è ricca in monumenti di l'architettura è a storia. Una di e sculture più famose in Yeisk è un munumentu à u puvimentu Poddubnoy. Era quì chì questu hé heroe, un peleur domesticu, hà campatu i so ultimi anni, è questu hè statu sipatu. A l'apertura di u munumentu anu assistitu da un triplici olimpico di tri anni, u cinqui tempu di u Poddubnoye memorial Alexander Karelin è u Campionu Olimpicu è concurrenti presidente di a Federazione Wrestling, Mikhail Mimiashvili.

U più interessante è interessante monumentu di Yeisk, forsi, hè u famoso Monumentu di Varenica. Sta sculture turnò in una tipu di visità di carta di a cità.

Se parlemu di l'architettura unica di a cità di Yeisk, ùn pudemu micca ignurà e so chjese è e chjese. Una volta Yeisk anu un titulu di u cità di e chjese, perchè ghjè à l'iniziu di u seculu passatu, erani 10 chiese ortodoxa è una chiesa cattolica. In i Templi di sti santità strasurievuli oculeti, anu priservatu à questu ghjornu u so splendore architectural originale, quì quì sò i lecci miraculus.

In una parolla, a cità di Yeisk è grande per i perigine è una scelta romantica in i platti di sabbia . E questa ùn mancà micca a famosa mud-therapy, in micca manera inferita per u locu Saka.