U beneficu di u furmagliu

U furmagliu, cum'è sapete, hè unu di i tratti più preziosu in u mondu sanu. Hè utilita com'è a basa di assai platti è hè cunsumata indipindente. Qualchissia l'ampara per u colazione, è qualchissia face un pranzu grandile di fette di furmagliu. In ogni modu, prima o dopu, ogni donna pensa nantu à i so prestazioni, sopratuttu si fessi nantu à una dieta.

Propizza utilità di u furmagliu

Nutricionisti nota chì u cumpunenti principali di qualsiasi tipu di furmagliu hè una prutetta chì hè respunsabule in u corpu per a custruzione di e cellule. Un altra funzione chì fù scuperta da i scientisti britànnichi ùn hè tantu longu hè l'effetti beneficiale di u furmagliu nantu à a furtizza di u sonnu è in i sogni. Inoltre, ellu, cum'è tutti l'altri prudutti di lattini, migliurà a digestioni, stabilizza a via intestinali è tuttu questu grazie à un pezzu di furmagliu in a dieta di u ghjornu.

U furmagliu hè u più utili?

Standing at the counter of the store cù una gran varietà di sorte di furmagliu, avemu qualchì volta perde, per sapone chì sceglie. Ccà vogghiu qualchissimu tipu di furmagliu hè u più ùtule. Se tenite una figura, tandu avete sceglie i varietà bassa calurità: Adyghe, brynza, suluguni. Tuttavia, anu da esse usatu cù precaution in i malatie ipertintarii è e donne chì anu soffrenu di malatie di rina, postu chì sti variità cuntenenu una gran quantità di salitu. Unu di i castagni più neutri è l'Edam è u Gouda. Se parlemu di furmagliu cù u moltu, ùn hè micca utili à tutti per manghjalli. Hè necessariu escludiri in anticipu a possibbiltà d'allergià à e battiscia mulba cuntenuta in questu furmagliu.

Quessi sò cunsiglii di dieta

In quellu immaggeru enormu hè ancu più difficiuli di sceglie u tipu di furmagliu chì ùn hè micca minatu a vostra figura, soprattuttu s'ellu hè nantu à una dieta. Científici anu calculatu u cuntenutu calanicu di e variità più famosa. Allora, u più pocu caluri hè u furmagliu caprettu (243 kcal per 100 g) è brynza (246 kcal - 100 g), mentri a figura più alta era cheddar (426 kcal per 100 g) è bursen (404 kcal per 100 g).