A dieta curretta per perdita di pisu

U pegnu di pèrdite pisu hè a mancanza di famu. Hè per voi. U corpu ùn ci micca lascià prestu per un bellu pezzu, è fàcenu noi curvaranu u fattu chì i dieti sò mali. Dopu à questu, hè u tempu di manghjatu, o simannanti, cose, è ancu più prublemi cù u pesu di più .

Pudete perderà u pesu da manghjà nurmale ogni ghjornu, senza altri estremi, chì sò dieti, o megliu chì a maiò parte di a gente significa da questu termu. Per a perdita di pisu hè bisognu di piglià un menu di nutrttu curretta, diurnu, basatu nantu à u equilibriu di l'alimenti utili.

U primu regula di fà un menù per a perdita di pesu è nutrimentu di u ghjornu - per pèrdite u pesu, bisognu di cunsumà menu di u corpu si spende.

A seconda regula di u menzu di dieta dietetica per a perdita di pisu - ùn vede micca in calori, ma nantu à nutrizione valore. Eccu, micca nantu à quellu chì hè più cuntenutu calumariu - un bar "sport" o una parte di pesci, ma quantu ci sò quelli proteinsali, carbuidrati è di grassu. Hè bisognu di sta regula, vi putereanu francà di u tormentu cuntenenu per alloghju, di famu.

Proteins

A cumpilazione di una dieta equilibrata per a perdita di pesu avemu da parte cù i prutini. Prima, ogni menu basciu cuntene una petite prutezza, sete attivamente participatu à l'sportiu, ancu i fastfood d'avè esse cù a prutezione.

Bona prutea:

Una parte di a prutetta nantu à a vostra platti (carne o pesce) deve esse proporcionata à u to palme "senza dete".

Carbuidrati

A maiò parte di e donne ùn ponu micca perde u pesu, perchè ùn sanu micca di sceglienu u carbuidrati proprie. I carattati i "Slow" saziate per un tempu longu, mentri ùn elevate u nivellu di zuccheru in u sangue, è ùn avè urdinatu à a continuazione di u manghjatu. I carattrabrati avissiru a essiri prisenti in a nostra menù in scuperta è cena, perchè à a sera, ùn anu micca avutu famu di l'animal.

Boni carbuidrati:

Chiappa

Con i grasi in a nostra dieta, tuttu hè simplicemente semprico - a to ritenza hè 2 cullizzioni. altri (preferibile bè!) oli vegetale o 30 grammi di frutti.

I salutati boni:

Fibra

Fibra dietètica, o fibru, hè ciò chì face u nostru travagliu. Pudete cuntene un esperimentu è rinunzià a celulosa per un ghjornu di ghjorni - stinpi hè dettu.

Per quessa, ùn guaremu micca nantu à a fibra dietetica. In u ghjornu hè necessariu di cunsumà 400 g di verdura è 300 g di fruttu. In i frutti dolci "dannichi" (banane, fichi, uva) dicemu chì si deve esse cunsumatu "individually", micca per pesu, è à 14-00.

Ricusate

Iè, hè ancu in questu, perchè sta seccione hè a più displeglie per i nostri ochji.

Se vulete perdiri u pesu senza dieti, solu cumu cusì, ma hè grande, manghjendu, vi toccenu di l'esistenza di i prudutti siguenti:

Riunione

Allora, un menzu di dieta di prugrammu s'ellu hà vistu cusì:

Di sicuru, stu menù ùn hè micca piacevule à l'ochju. Ma puderete corrigie a situazione - una volta per a simana permette di manghjà qualcosa chì site assai amatu, chì, naturalmente, ùn hè micca in a nostra menù.