Chì ci hè bè di pomelo?

U fruttu cù u nomu "pomelo" graziosu per l'uberu russu venenu da noi da a China. Malgradu u fattu chì nantu à l'armunizazioni di i tieri domestichi questa frutta exotica prisintata appena riescita, in Auropa hà avutu sapè à quattru seculi prima. Ma à u stessu tempu, l'occidentali ùn anu micca in prumessu di manghjà a novità, a so crescenu cum'è un pianta ornamentale, è dopu avè scurdatu tutte a so esistenza. U novu "apertamentu" a pomelu hè statu solu in l'mezzo di u XIX seculu, quandu l'auropei ultimamente rasprobovali e apprezzati u so gustu.

In Cina, è in l'isuli Malaise per un pezzu tempu, sapanu quale pomelo útil. Ci hè cunsideratu simbulu di benessere, per quessa hè accettatu per presentallu cum'è un rigalu per un occasione solenni. Questa frutta in u livante hè una parte di più di i dieteri di salvezza di salute, hè prestu attribuitu diversi proprietà curati.

Chì ci hè bè di pomelo?

Prima di parlà chì averebbi pò esse di u pumelu, vi puderete amparà più nantu à e caratteristiche di a so cumpusizioni. Questu fruttu hè grande in grandezza, una sola parte pò piglià un pocu kilogrammi. U culore pò esse chjucu-verde o giallu, a pelle hè densu, bien separata da a polpa è micca amara. A parte cumposta di u fruttu hè pruduttu, ùn hè dolci dolci, cù un gustu rinuaghjatu cusì dilicatu, à disprezzu d'altri agrumi. A maiò parte di a pulpa hè cumpostu di l'acqua è di carbuidrati, ancu ci sò vitamini B, vitamini C e A, potassiu, sodium, calcium, iron, zinc, pectin, antioxidanti è olii essenziali.

Basatu nantu à a cunniscenza di a cumpusizioni di u fruttu, puderete rispunnì a precisa questa chì hè d'utilità à u pumelu. Pò esse rinfurzà u sistema immune è lentate u prucessu di anziane. A causa di l'abbundanza di microelementi, a carne di u fugliu hà un effettu benèficu in u core, u sistema vascular è l'indicatori di pressioni di u sangue. U cunsumu regularmente di pomelo aiuta à reduciru u risicu di l'oncologia. Questu hè un rimediu terapeuticu è profilatticu eccellenti per ARVI è influenza. Pomelo tampocu aiuta à aduce u nivellu di zuccheru è u colesterol , à scorri di ipositi grassimi, aiuta à purificà u corpu di toxini è sustanzi dannui.

Chì ci hè più utili - una foglia o pomelo?

Paragunà din fruitu cù altre variità di agrumi in termine di beneficii, per suprattuttu, pudete, ma ùn hè valore. Ogni fruttu anu u so vantaghji, u so gustu propriu, i so indizienti è contraindicazione.

Sì bisognu i prupietà utili di u pomelo è, per esempiu, u citru di più citadini più appelatu, ùn ci hè micca nisuna differenzi fundamentali entre elle. È l'unu è l'altru fruttu cuntene assai vitamini è l'acidi organichi. Aduprà cunsigliu s'ellu ci hè una tendenza à allergii è malatii di u viaghju gastrointestinali. Ma u pomelo hè menu caluricu di l'orangeu, ma in questu hè più u cuntenutu di vitamina C.

U pomelo hè utilale per pèrdite pisu?

U gradu di cuntenutu calanicu di u fruttu hè spessu paragunatu à u pompelmo, chì hè spessu inclusu in a dieta per a perdita di pisu. In 100 grammi di pomelo, ci hè sola 35 calori, cuntene fibri alimentari è sustanti responsabbili di a furmazione di grassu. Per quessa, a quistione di sì u fruttu hè utile per a perdita di pisu per a perdita di pisu, i espertu ùn sò micca firmatu. A carne di u fetus pò reducià l'appetite è creanu un sensu di sazzietà. Usai u pomelo per l'alimentu solu uni pochi volte à settimana, pudete perdisce dui o trè kilogrammi sforzu. Per un effettu maiò, pudete assicurà a descarca di ghjorni di frutta.