Museu di Fine Arts (Montevideo)


Amparati trà dui giganti sudamericanali, l' Argentina è u Brasili, in u passatu, Uruguay ùn era micca assai populari da trè turisti. In ogni modu, cambiamenu i tempi, è oghje u numaru di viaghjatori annantu avvicinendu à stu paese assulanatu suprana 3 miliuna di pirsuni! A cità più visitata di u Uruguay, senza dubientu, hè a Montevideo - a capitale ufficiale è culturali di l'statu. Trà parechji musei situati nantu à e strade, i più interessanti hè u Museu di Fine Arts, chì serà discuttu dopu.

Fatti storici

U custruzzioni di u museu hè stata fatta in u 1870 da u studiu uruguayanu è l'architettu Juan Alberto Kapurro. U primu pruprietariu di a palazzu fù un duttore di ghjustizia Italiana Juan Bautista Raffo. Quasi 50 anni dopu, l'edificu hè acquistatu da l'autorità citadine è in u 1930 l'apertura di u Museu di Belles Arts hà e nomi da Juan Manuel Blanes, timed à u centenario di l'indipendenza di l'Uruguay, hè stata a realizata in stu situ. In u 1975 l'struttura era ricunnisciuta com'è un monumentu storicu naziunale.

Chì ci hè interessante nantu à u museu?

U Museu di Fine Arts hè un esempiu unicu di villas di a fini di u XIX seculu. Malgradu à a ricustruzzione cuntinua, l'apparizione di l'edifiziu s'hè mantinutu quasi nisciu cum'è a custruzione. A facciata principale di u bastimentu hè d'interessu particulare pè i turisti: culura luxurious è una scala 10 passi di u maggioru più preziosu di marmurallu, statelli majestuosu è vitture assai gustoso adornanu l'edifice è aghjunghjenu un incantu cusì.

In fronte di u museu hè l'unicu in Montevideo, u Giardinu Japanese, chì era donu da u Giappone in u Uruguay in u 2001. Stu locu hè assai cumuni cun visitanti visitanti è trà e residenti lucali.

A sola cullizzioni di u museu hè rappresentata da l'opere di l'artisti uruguayani famosi è pocu cunnisciuti. I più grandusementi sò:

  1. A stanza di Juan Manuel Blanes , situatu in u 1u chjaru. L'exposition comprinsi i più boni opetti di l'arti di u creador: "U Ghjustu di i trenti trè uruguayi", "U Journal of 1885", "U Captive", etc.
  2. U Pedro Figari Hall hè una esposizione permanente in a quale hè a presentazione di a maiò parte di l'artisti di donate da a so figliola in u 1961. Includite i primi travaglii, è di documenti è articuli da l'Escola Nazionale di l'Arts, induve Figari hà statu direttore da parechji anni.
  3. Salone europeu. A cullizzioni di u Museu di Fine Arts includenu ancu opari di parechji artisti europei, include Gustav Courbet, Maurice de Vlaminck, Maurice Utrillo, Raul Dufy, Julio Romero de Torres. Un rollu grande in l'esposizione hè datu à a cullizzioni di gravure è di pittura creata in i seculu XVI-XX. (Durer, Rembrandt, Piranesi, Goya, Matisse, Mirò è Picasso). I travaglii anu acquistatu in Auropa in u 1948-1959. è micca tantu tempu restauciatu cù l'aiutu di l'Unione Europea.

A infurmazione infurmata per i turisti

Pudete ricevi à u Museo Municipal di Fini Artificati dopu à Juan Manuel Blanes in u vostru trasportu persunale da coordenadas è cù u trasportu pùblicu . Avete di marchjarà in a bus stop di Av Millán, chì si trova diretta à u front à l'entrata principale di u museu.