I primi signali di gravidenza prima di u tardatu sò sinistru pupulari

Oghje, avemu l'oppurtunità di imparàghje infurmazione nantu à a prima cita possible cun metu di diagnostico moderna. E i nostri antenati foru custritti per indirizzi indiriziali, spessu sottu senza rilatera à u sacramentu di cuncepimentu, per determinar se una donna hè in pusizione, o micca, è chì ghjudiziariu serà u zitellu. Ci sò signaghji di u populu chì ponu detti i primi signali di a gravidenza prima di u tardiu.

Signori folki di prima gravidenza

U situ gràficu è e tradizione culturale di parechji pòpuli di u mondu anu impostu u so impronta in a furmazione di i signa è di a credenze. I Ghjudei suggerianu chì e donne passanu l'alte grotta. Se a vegetazione dopu chì seguitanu un traccia profonda, hè statu cunclusu chì a donna hè imbrata. In l'Egittu anticu, i suggetti anu datu una edita in preparazione nantu à a basa di u latti di una donna chì dà a nascita un figliolu è una grassu chjamatu "budu-ka". Sì i piacè fate di tormentà u vòmitu, cunfirmata a so "situazione interessante". Ma l'italiani cridètenu chì a donna chì faciva u zitellu sottu à u so pettu anu sempre oliu d'incensu è mirra si aghjunghjenu questi cumpunenti à u focu è pusendu vicinu à ellu calchendu.

Oghji pudete scopre à sente i primi signali di a gravidanza prima di u tardimentu è di sè stessu, guidata da tali signori folklanti:

  1. In un cuntinuu cù l'urina, fate una gousse di iodu. Sì sta sprezzu diffonde, ùn ci hè nessunamentu di gravidenza, ma a donna chì si trova in iodine ferma senza mudasi in a superficia di urina. Pudete dinò una prova: aghjunghje una strapata di carta in l'urina è a cullà nantu à a punta cù u stessu iodu. U cambiante di u culore à u viole o lattice indicarà a prisenza di u fruttu, ma u celu indicanu un risultatu negativu.
  2. Una donna chì vole à amparà a so situazione duvete piglià dui benzina, ricuarà quale elli dodici l'embarassada, è ciò chì a so mancanza è messa in l'acqua. Questi piumi cresciti serà più altu, chì darà a risposta bona.
  3. Sicondu i signi di i pezzi, i primi signali di a gravidenza sò avè circatu in i so sònnii. Sì una donna hà fattu soe à un pesu in tutti i so manifeszioni: catturanti, corsi, crescenu, etc., pudemu esse cuminciate à pocu tempu prupietà.

Folk signali di determinà u sessu di un zitellu in u gravidenza

Un metudu pruveditu per u tempu hè di piglià un annu d'impegni, ùn hà impurtatatu quellu chì hà un filu di filu longu è u colpu cù a vostra diritta nantu à u to palme. Sì a dicurazione accumente à fughje cù a palma di e to manu, vale à vous u ghjornu di a nascita di a to figliola, è se passassi u vostru figliolu. Inoltre, u sessu di u futuru picciriddu era spessu ricunnisciute da a forma di l'abdomen. S'ellu hè tutta, larga è grande, aghjunse à a zitella, è se stessa, invisibule per via di u tornu, u zitellu. Ogni sapiutu chì l'abitudini è e preferenze di una donna embarassada cambianu radicali è ghjè in ghjinidimentu à questi signali chì u primu alloghju hè statu determinatu da secondu i signi populari.

Sì una donna era stata fatta da carne è pezziuni salati, era cunvinta chì un fegatu femminili sviluppau internu. L'Abundance in a dieta di furnione, documenti è frutti fècenu a prisenza di u fetu femina. U cambiamentu di l'intriga è di i caratteri di caratteri sò stati ancu cunsiderati. Cusì, era cunvinta chì in u cunflittu eccessivu è l'irritabilità di a futura mamma, a figliola "non culle", chì anch'ellu ricivete ancu a bellezza di a mamma, "culpabilmente", per questu quì hà avutu un effettu negativu in u so aspettu. I matri chì vèstinu i figlioli sò longu è calabbrissimi calmu è malenconia. Puderete sapè nantu à a vostra situazione interessanti à scopre un sensu addivintatu à l'olfattu, cambiamentu di u gustu, l'aspettu di vucu e nuvulousu . Damas in puszione pò faint.