Cattedrale di Montevideo


A catedrale di Montevideo hè a principale cattòliche chjassu romanu di a cità, a catedrale di a archidiócesis di a capitale di l'Uruguai . L'attrazioni hè un monumentu storicu naziunale. Situata davanti à Cabildo, un anticu bastimentu di u Parlamentu, vicinu à a Custituzione Cunle, in a zona di Ciudad Vieja .

Storia di a Cattidrali di Montevideo

I primi ricordi annantu à a chjesa data di u 1740. Avanzatu, in u so locu era una chjesa di brique. In u 1790, a custruzzione di l'edificiu prisenti in u stile neoclàssica colonial. Hè cunsacratu in onore di l'apòstuli Ghjacumu è Filippu, patroni di a capitale di l' Uruguai . L'apparizione muderna di u tempiu hè stata datu à u talentu l'architettu Bernard Poncini.

1860 - l'annu di cunclusioni di a custruzzione di a facciata di a catedrale. In l'internu hè un grande altare principali è parechji altiali, i tombi di l'avidati, l'archevelli chì anu usatu in a ghjesgia, è ancu parechji figuri publicamente. L'altare principale riale l'imaghjini di a Mamma di Diu. In a primu mità di u seculu passatu, a catedrale era a cità più alta altru cità.

Cume accade à a catedrale?

A strada di Buenos Aires si trova un blocu di l'impresa, bus stop " Buenos Aires " (buses Nos. 321, 412, 2111, 340) hè situatu trà e carru di Juan Carlos Gomez è Bartolome Mitre.