Anchorena


In Uruguay si trova un unicu in a so bellezza, valuriziu storicu è culturale di u postu - parco-riserva Anchorena. Questa immensa area protetta hè situata in u dipartimentu di Colonia in u sudu di u paese, circa 200 km da Montevideo . A grande pupulazione di u Parcu Anchorena hà portatu a vegetazione exuberante, spezie rari è esotesi di l'animali, è dinò a residenza di u capu di statu, induve ripone u presidente è altri altri patenti. Dopu, sò ricerchi diversi recessu è e reune.

Storia di u park

Anchorena hè u territoriu chì hè legatu à u guvernu di u Uruguay, membru di a Direzzione di Parchi Naziunale, Arone Félix Martin d'Anchorena. L'apparizione di u parco-priservazione data di u 1907. U ghjovanu, u viandante, in un globu cù u so amicu Jorge Newbery nantu à u Rio de la Plata, hè stata assicata da a bellezza di i paisaghji è decide compra a terra. Siccomu i lochi ùn sò micca venduti, hà acquistatu 11 000 èttare in u rughjone di u Riu di San Juan.

Per custruisce e cresce i risorsi naturali, migliurà u benessimu di a populazione è atraia turisti, Aaron de-Anchorena fundatu un parc. L'aristocratu purtò quarchi spezie di e cose è l'animali da l'Europa, l'Asia è l'India. Per un bellu pezzu, hà campatu in a so casa di La Barra in u parcu è mortu quì u 24 di frivaru di u 1965. U più grande di i parche terri hè ereditatu di u nipote d'Anchorena, Luis Ortiz Basuccdo, è 1370 èttare in u 1968 fù attribuiti à l'statu per testamentu.

Unique area protégé

Un paisaggiu di paisaggiu pendenti da l'Allemagne - Herman Bötrich - hà travagliatu nantu à a creazione di a riserva parcora d'Anchorena. Sutta lu so dirigenti era custruitu a prima casa Anchorena, prisirvata in l'uriginale à i nostri ghjorni. Eccu una casa di casa tipica cun u soffiu zincu è i finestri in una fila. Avà hè a residenza di u presidente. In u parcu ci hè un palatinu, una cappedda chjuca è un criaturu induve sò i monchi di viviri. Inoltre, assai ogetti purtati da Ankhorena da u viaghju straneru sò survigliati.

In u territoriu di i lochi turistici pudete visità a torre di petra, custruita in 1527 in onore di u navigatore Italianu Sebastian Cabot, chì visitò Anchorena durante i so viaghji. Da a torre, chì l'altitudine reachà 75 m, offre una vista splendida in u circondu di u park è a costa di l' Argentina . Duranti a custruzzione di sta furtizza, i restu di i pagamentu spagnoli sò scuperte. A maiò parte di l'articuli anu survigliatu à questu ghjornu è sò in u museu, chì si trova nternu di sta furtizza.

Flora è fauna

Oghje, più di 200 spezie di diversi arbusti è arburi criscianu in u parcu di Anchorena, assai di quali eranu purtati da parechji cuntinenti. Quì pudete vede l'atipica per l'arbureti sudamerica cum'è l'archee, oak, pinu, cyprès, salsa criolla, chjardu biancu è più di 50 varietà di eucalyptus. Grazie à a tali varietà di vegetazione, u Parcu d'Anchorena hè simili à un giardinu botanicu, abitata da un gran numaru d'animali è d'avè (più di 80 spezie). Un viscuvili rappresentante di a fauna hè u cervu spotted, impurtatu da l'India. Ci hè ancu canguru, bufalini, jungle e altre animali.

Cume accade à a riserva?

In u parcu di Anchorena, hè più faciule da acquistà di a cità di Colonia del Sacramento , chì si trova vicinu à 30 km di l' impresa . A ruta più rapida percorsu a Ruta 21, u tempu di viaghju hè di circa a una ora. Da a Montevideo à u parcu hè u modu più veloce per arrivà cù u carru nantu à a strada número 1. U percorsu dura solu 3 ore. Se andate in un viaghju, elettu un numaru di a rotazione 11, passanu circa 3,5 ore.