Museo di Tile


U Museu di Tile (Museo di Azulejo) hè parte di u grande museu uruguayanu di Colonia del Sacramento . Hè cè famuzu trà i turisti grazzi à a magnifica collezione di tile è ceramica: a storia di parechje tesiette ghjente in i più di i seculi.

Funzioni di u museu

U museu si trova in un palazzu anticu custruitu durante a colonizazione portuguesa di u paese è si trova in a parti sud di a culunia. L'allizzione sana di u museu ocuva 3 chjuchi. U bastimentu hè struitu in u XVIII seculu. (u materiale di a custruzzione fù sceltu una petra grande) è cuparta cun tile originale di questa era, chì permette à i viaghjatori per sente l'spiritu di u passatu prima di entra.

U museu di Azuleu hà rigalamenti ripruduciutu l'interiors di trè cent'anni. L'antichi furmazioni di i seculi 18 e 19, principarmenti di l'urigine Portughesi, Francesu è Spagnolu, sò sottu vetru: sò pruibitu di toccu. "Zest" di l'exposition hè un set di antichi uruguggini urugui da l'anni 1840. U numaru di esiczii hè 3 mila.

Per visita l'esposizione, hè abbastanza per cumprà un bigliu generale per u museu di a cità di Colonia del Sacramento, chì serà ancu passatu à sti palazzi.

U museu hè apertu ghjornu da 12h15 à 17h45, escludendu u luni. À l'estiu, l'ore di travagliu sò longu per l'afflussione di i turisti straneri.

Cumu à ottene u museu uriginale?

L'istituzione aspetta per i so allughjenu vicinu à a costa oceana, perchè pudete alcune in u Passeig de San Gabriel per un carru persunale o pagatu.