Area di San Francisco


Cuzco hè una cità in u Perù , chì hè bè ragiunatu a capitale archéologicu di l'America miridiunali. Hè numunatu com'è Patrimoniu Worldu Patrimoniu da a UNESCO è hè un museu apertu. L'antichi edifici di l'Incas intravimu cù l'architetti coloniali spagnoli. Circa à a cità hè un piacè, postu chì quasi tutti i custruttori sò una nota storica.

A Piazza San Francisco à Cuzco hè un beddu postu tranquillu in u centru di a cità, e facciate di e caseroni sò in dicurazioni cù balconi chjudique. Pudete vede quì da l'attrachjata di i carliceri o l'arcu di l'aria aperta di Santa Clara. U quadru stessu hè bonu, affucannu in verdura. Ci hè un grande numaru di bancarelli è banci situati in l'ombra induve pudete rilassate da l'affullanza di u mercatu cintrali di San Petru, chì ghjè in u cantu.

Chì ghjè a famosa piazza?

In a piazza San Francisco in Cuscu suprana a chjesa di u stessu nome cù un monasteru, custruitu per ordine di u vicirè Francisco de Toledo in 1572. True, un pocu dopu, era un terramotu chì anu distruggeru u tempiu, ma in u 1651 u monasteru fù ricustruitu. Duranti stu periodu, era aghjuntu un quatratu internu. U complexu architetturale possa una torre quadrata alta, trè nave è s'assumiglia à a so forma una croce latina. Quandu u monasteru hè statu erettu, li custrutturi utilizanu una tesitura di raffia di Siviglia. In u basamentu di u cumplessu storicu, hè stata creata una rossa completa di galerie è catacombe sotterra, chì in un certu tempu facia cum'è un cimiteru.

In u tèmpiu hè una cullizzioni impressiunanti di l'arti coloniali, induve opere di l'artisti peruviani famosi Diego Quispe Tito è Marcos Zapata sò colti. Dintra a chjesa hè una grandilocu grandi, mette 12x9 metri, chì mostra a genealogia di San Francesco d'Assisi, chì era u fundatore di l'ordine franciscana. Stu travagliu hè stata fattu da u famusu maestru di Juan Espinoza de Los Moterosa in u Perù. In ghjiru à l'altare there are skilful pictures, di i sceni di a vita di San Francesco.

In a piazza San Francisco in Cusco hè un monumentu à Augustin Gamarre. Era statu politicu è di Statu, peruvianu militare, u Gran Marshal di u Perù, chì era dui volta elettu presidente di u paese.

Dumenici, ci hè ancu una mini-festival. Quì, i vinditori di souvenirs è i prudutti lucali venenu cù una merchita peruviana diversa è rica. I platti è cafe cù un alimentu nazionale assai gustoso hè ancu installatu. Per esempiu, una gran zittera di puddastru cù u risu solu costu solu trè soldi. Oghje chì l'area hè animatu è fugliale, ùn sò micca solu i turisti, ma dinò i vuviani simili di restu.

Longa ago, in u tempu di l'Incas, a piazza San Francisco, Regosichu è Armas formanu una gran zona cumuni chì a populazione indigene celebrava e festivi principale dedicate à u Sun.

Comu accadarà à San Francisco Square in Cuzco?

In Cusco da Lima vola un grande numaru d'aria, u volu dura una ora. In u trasportu diretta ùn esiste micca, u passatu più curtu secondu da Nazca è hà da guadagnà un ghjornu. Hè facilitu per arrivare à a quadra: hè ghjustu nantu à a strada, se vai in u mercatu principaru di a cità à u distrittu di San Pedro.

A Piazza San Francisco à Cusco hè in u centru storicu di a cità è hè solu siconda per l' Armatura . Arrivatu in Peru , assicuratevi di visità u museu di a cità è passate per i so strade antichi.